جديد
عالم الروايات
منذ عام

رواية ملك في قلب صعيدي الفصل الثاني بقلم مريم محمد

 رواية ملك في قلب صعيدي الفصل الثاني بقلم مريم محمد#ملك_في_قلب_صعيديبارت2فتح حازم باب غرفتها و ...
اقرأ المزيد
عالم الروايات
منذ عام

رواية ملك في قلب صعيدي بقلم مريم محمد

رواية ملك في قلب صعيدي بقلم مريم محمد الطبق مكسور عساف بغضب: يعني ايرد عليه: يعني بنتك مش ...
اقرأ المزيد
عالم الروايات
منذ عام

رواية جوازة مؤجلة بقلم دنيا ثروت

 اي الد'م اللي علي سريرك ده يابت انتي لسه بنت بنود اي الهباب دهريتال بصت علي الد'م: لا ياماما د...
اقرأ المزيد
عالم الروايات
منذ عام

رواية حواء بين سلاسل القدر الفصل الثاني بقلم لادو...

 رواية حواء بين سلاسل القدر الفصل الثاني بقلم لادو عنيم هتفَ بجديه"قبل ما أتفضل جوه فين ال...
اقرأ المزيد
عالم الروايات
منذ عام

رواية حواء بين سلاسل القدر الفصل الاول بقلم لادو عنيم

 حواء بين سلاسل القدر _ح_1#أديبة_الأحساس_العازف_لادو_غنيمـــــــــ🎸بدروب الحياة تفتح الأبواب.و...
اقرأ المزيد
بدون قسم
منذ عام

رواية امل الحياه

  رواية امل الحياه الفصل الرابع 4 بقلم يارا عبد العزيز الفصل الرابع عدا من قدام المطب...
اقرأ المزيد
بدون قسم
منذ عام

رواية جرح قلبي

  رواية جرح قلبي الفصل الاول 1 بقلم نور شريف يا عمي دي المره المليون اللي اتقدم فيها لنيره...
اقرأ المزيد
بدون قسم
منذ عام

رواية غرام وانتقام الفصل السادس 6 بقلم نور

  رواية غرام وانتقام -عدى ف ايه مالك-ماما غرام-ماتنطق ف ايه-ماما طردت غرام من البيتبصله بص...
اقرأ المزيد
روايات رومانسية
منذ عام

رواية اخيه الجاني الفصل السابع 7 بقلم دنيا ثروت

 رواية اخيه الجاني الفصل السابع 7 بقلم دنيا ثروت #اخيه_الجانيفريده بلحظه خوف خرجت بسرعههدي...
اقرأ المزيد
روايات رومانسية
منذ عام

رواية مواجهة القدر ترويض ملوك العشق الفصل الرابع عشر...

  رواية مواجهة القدر ترويض ملوك العشق الفصل الرابع عشر بقلم لادو غنيم#ترويض_ملوك_العشقطب ي...
اقرأ المزيد

رفيف قلبى 6 البارت السادس بقلم شروق الحاوي

 رفيف قلبى 6




رفيف بصتلة بجمود: للاسف عرفت السبب اللى خلاك تتجوزنى 

خلا الدكتور ينزل من مستواه ويتجوز بنت البواب عمرى ما تخيلت تبقى بالحقا*رة والندا*لة دى 

وفجاءة نزل كف على وشها.. 


رفيف حطت ايدها على خدها مكان الكف ورفعت عيونها اللى مليانه بالدموع وبقت تبصلة بعتاب 


آسر بندم: رفيف انا مقصدتش اعمل كدا بس انتى عصبتينى وانا حذرتك قبل كدا من الصوت العالى 


رفيف بغضب وبقت تضربة فى صدرة: عااايزنى اعمل اى لما اعرف ان الشخص اللى حبيتة طول عمرى واتمنيتة ابو عيالى يتجوزنى علشان يبيعنى لصاحبة عايزنى اعمل اييييى 


آسر اتصدم من كلامها: ابيعك لصاحبى انتى عرفتى الكلام دا منين 

رفيف مسحت دموعها بعنف: شئ ميخصكش يادكتور 


آسر بعصبية: رفيف متعنديش معايا مفيش حاجه من اللى قولتيها دى صحيحه 


رفيف بغضب ودموع بتنزل غصب عنها : اومال اى اللللللى صح انطقققق وقوليييييى اى الصححح فى حياتيييى دى كل حياتييييى بقت وجع من اووول معرفتك 


وقعت على الارض تبكى بهستريا كل حاجه راحت من اول ما أمى سابتنى علشان الفلوس وجيت انت عايرتنى برضوا علشان الفلوس 


آسر بحزن على حالها وندم نزل لمستواها وضمها لحضنة  : آسف آسف  على كل وجع اتوجعتية فى حياتك وكنت انا السبب فية اوعدك هعوضك عن كل دا بس انتى أوعدينى متبقيش زيها 


رفيف رفعت عيونها لية  وبعدت عن حضنة وبستغراب: هى مين دى 


آسر قرب منها وشدها لحضنها:اوعى تكونى فى حضنى وتبعدى تانى وبعدين مش مهم هى مين المهم 

إنك جمبى  بس اوعي يارفيف قلبى فى يوم تكدبى عليا او تخدعينى 

انا اكتر حاجه بكرهها هي الكدب والخيانة خليكى فاكره دا كويس  لان لو اكتشفت انك بتكدبي عليا وقتها عقابك هيبقى كبيير اووى 


رفيف بتحاول تبعد عنه وتبص فى عيونة: آسر هو ممكن يجى يوم وتحبنى من قلبك 


آسر مكنش عنده اجابة لسؤالها: رفيف انتى جميلة وقلبك طيب لو انا محبتكيش يبقا انا مستاهلش قلبك ولا حبك وباسها على جبينها بحنية 


قد يعجبك ايضا

آسر: انتى عايزة تعرفى اتجوزتك لية مش كدا 


رفيف بخوف آماءت برآسها بمعنى نعم 


آسر بخوف من القادم: قومى البسى يلا هنخرج وهتعرفى كل حاجه 

رفيف قامت تغير هدومها 

وبعد شوية خرجت لابسة دريس كحلى علية خمار اوف وايت ونقاب من نفس اللون وخرجوا 


آسر وقف قدام فيلا شكلها جميل جدا كلها من اللون الابيض وسقفها على شكل تاج كان شكلها جميل جدا 

رفيف بإنبهار: واو الفيلا دى شكلها حلو اووى بس احنا لية جايين هنا 

آسر بحزن: اوعدينى ان كل اللى هيحصل جوا دا مش هيخليكى تفقدى ثقتك فيا وعايزك تعرفى ان انا بح.... 

قاطعه 

صوت رفيف وهى مصدومة: بابا 


آسر بص شاف والدها بس هيئتة مختلفة كان باين عليه من الطبقة الراقية جدا مش عم محمد بواب العمارة اللى ساكن فيها كان لابس بدلة تاكسيدو باين عليها غالييية جدا 


رفيف بصدمة: آسر مش دا بابا بس جاب الهدوم دى منين وازاى هو هنا 

آسر حاوط وشها بين ايدية وبص فى عيونها: اه هو لس انتى واثقة فيا 


رفيف تاهت فى عيونة وهزت راسها ب نعم 


آسر تلقائى نزلت عيونه على شفتيها وقترب منها وأسرهم بين شفتيه يتذوق طعمهما وكانها المرة الاخير التى سيتذوقهم بها ابتعد عندما احس بحاجاتها للهواء 


رفيف كانت بتاخد نفسها بالعافية وبقت تبص حواليها من الخجل وخدودها احمرت 


آسر بحب: اوعدينى ان كل اللى هيحصل قدامك جوا ميأثرش على علاقتنا ببعض اوعدينى يارفيف قلبى 


رفيف بقلق: آسر انا مش عايزة اعرف حاجه رجعنى البيت تانى

آسر مسك ايدها وباسها ونزل ونزلها من العربية وفجاءة رفيف وقفت بصدمة من اللى شافتة


رفيف بصدمة:ماما وفجاءة ....... 

رابط البارت السابع

تعليقات
تعليقات Bloggerتعليقات Disqus



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-