جديد

رواية عشق لاذع كاملة

رواية عشق لاذع الجزء الاول واتباد رواية عشق لاذع الجزء الاول رواية عشق لاذع الفصل العاشر رواية عشق لاذع الجزء الثاني رواية عشق لاذع سيلا وليد كاملة

رواية عشق لاذع الفصل الثامن عشر رواية عشق لاذع الفصل الرابع رواية عشق لاذع الفصل السادس عشر










رواية عشق لاذع  





انزعجت من قبلته وازاحته برفق رغم اشياقها الكامن بجنبات قلبها 


استدارت بعدما خانها جسدها بقربه وشعرت بالمزيد فهمست بتقطع :


-اطلع برة عايزة اغير..قالتها بصوت مجهد 


تراجع خطوة قائلاً :


-مقربتش غير لما حسيت إنك عايزة القرب دا، بدليل حالتك دي 


شعرت بنيران تكوي قلبها، فرفرت أهدابها


-بررررة..انحنى يغرز رماديته بعسلها المصفى، الذي غيمته طبقة كرستالية


-ايه مش عايزة نكمل، جذب خصلة يضعها خلف أذنها وهمس بجوار أذنها 


-متخافيش ، لسة عند وعدي..قالها وتحرك يطلق صفيرًا، بعدما أصاب قلبها بالعجز، حتى وصل لدى الباب فاستدار يغمز لها  




















هروح اخد شاور وراجعلك ياجنجون، باي...توقف عندما هتفت:


-أنا معرفكش، وكأنك شخص معرفوش، مستحيل تكون جاسر اللي حبيته وعشقته 


ابتسامة ساخرة شقت ثغره 


-جاسر اللي حيتيه مات من يوم ماكسرتيه، وخونتيه، انا مش عايز اقلب في القديم علشان مخلكيش تكرهيني بجد


-ومين قالك أنا بحبك دلوقتي ، انا بقول كنت بحبه، أما دلوقتي انت ابو ولادي وبس، وكلها كام شهر هخلص منك 


-




قالتها بعدما رمقته غاضبة، خطى إليها بخطى سلحفية ونزل بأنفاسه يهمس لها بهمس سحب أنفاسها، وشعرت بدقات قلبها تتقاذف عندما دنى يضع رأسه بعنقها


-بتكرهي جاسر ياجنى، بتكرهي حبيبك، قالها بأنفاسه الحارة، مما جعلها ترتعش بين يديه، وهتفت بأنفاسًا متقطعة 


-جاسر ابعد..رفع رأسه وتعلقت عيناه بعيناها الزائغة 


-قولي إنك بتكرهيني كدا..خارت قواها حتى فقدت السيطرة على نفسها وتهاوت ساقيها فاستندت بكامل جسدها عليه وهو يحتضن خصرها بقوة فولاذية، ابتلعت ريقها عندما قربها إليه يقترب بثغره من كرزيتها، وعيناه بعيناها مردد:


-بتكرهيني ياجنى..دمعة غائرة انبثقت من عيناها وهي تهز رأسها بالنفي، هامسة له وهي تضع رأسها على صدره 


-مش عارفة اكرهك ياجاسر، نفسي اكرهك بس قلبي بيخوني وبيعشقك أكتر 


ابتعد بخطواته عنها وارتفع جانب وجهه بإبتسامة لاعوب وهو يهتف


-بس أنا مبقتش أحبك ..خلاص خلصنا، وزي ماقولتي اللي هيربطنا ولادنا وبس يابنت عمي ، ووقت ماتولدي اعرفي هيكون آخر يوم هتكوني على ذمتي ..قالها واستدار متحركًا وهو يطلق صفيرًا 


  



قالتها بعدما رمقته غاضبة، خطى إليها بخطى سلحفية ونزل بأنفاسه يهمس لها بهمس سحب أنفاسها، وشعرت بدقات قلبها تتقاذف عندما دنى يضع رأسه بعنقها


-بتكرهي جاسر ياجنى، بتكرهي حبيبك، قالها بأنفاسه الحارة، مما جعلها ترتعش بين يديه، وهتفت بأنفاسًا متقطعة 


-جاسر ابعد..رفع رأسه وتعلقت عيناه بعيناها الزائغة 


-قولي إنك بتكرهيني كدا..خارت قواها حتى فقدت السيطرة على نفسها وتهاوت ساقيها فاستندت بكامل جسدها عليه وهو يحتضن خصرها بقوة فولاذية، ابتلعت ريقها عندما قربها إليه يقترب بثغره من كرزيتها، وعيناه بعيناها مردد:


-بتكرهيني ياجنى..دمعة غائرة انبثقت من عيناها وهي تهز رأسها بالنفي، هامسة له وهي تضع رأسها على صدره 


-مش عارفة اكرهك ياجاسر، نفسي اكرهك بس قلبي بيخوني وبيعشقك أكتر 


ابتعد بخطواته عنها وارتفع جانب وجهه بإبتسامة لاعوب وهو يهتف


-بس أنا مبقتش أحبك ..خلاص خلصنا، وزي ماقولتي اللي هيربطنا ولادنا وبس يابنت عمي ، ووقت ماتولدي اعرفي هيكون آخر يوم هتكوني على ذمتي ..قالها واستدار متحركًا وهو يطلق صفيرًا 


        

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-