جديد

رواية زواج لغرض واضح الفصل الخامس 5 بقلم رانيا ابو خديجه

 رواية زواج لغرض واضح الفصل الخامس 5 بقلم رانيا ابو خديجه 








طيب اوما||||ال هتقفي في الحما|||||ام

از||||اي عشااااان تاخدي دش؟!

لقيتها بصتلي كدة .بمعنى معين لقيت

نفسي بقولها

ـ لو ..لو ح حابه اساعدك انا معنديش

مانع.

قولتها وانا نفسي تقول اه .. لأ لأ كان

قصدي تقول لأ...

-

رواية زواج لغرض واضح سيرين

واحمد الفصل الخامس 5

ـ ينفع بس تساعدني اروح الحمام.

سندتها خطوتين لقيت التعب بدء يظهر

على وشها لدرجة انها بتغمض عنيها

بالم كل ما رجلها تلمس الارض

مترددتش اوطي و اشيلها وفعلا شيلتها

بين ايديا

لفت ايديها حوالين رقبتي اول مرة اكون

بالقرب دة منها وهي في وعيها ... صاحية

وعنيها الجميلة دي في عنيا كدة.

دخلت بيها الحمام ووقفتها على رجلها

بالعافية

هتقدري تكملي لواحدك ؟

سكتت شوية وبعدين هزت راسها

بمعنى لأ

وهنا انا حسيت اني متنح طب هعمل ايه

دلوقتي... يعني هي عايزااني اساعدها

فعلا||| ؟؟!!!

وفعلا لقتها ساندا عليا بايديها الاتنين

ومش عارفه تقف لواحدها ... مالك

مهزوز كدة ليه هي مراتك وفي ازمة

ومحتاجة مساعدتك فعلا انسى أي حاجة

دلوقتي وانسى كمان انها سيرين اللي

بتحبها وبتتمناها وياريت كمان لو تحاول

تنسى انها أجمل ما شافت عينك يووو يا

ابني بقول انسى انسى تقوم تفكرني يا

غبي!!!!!

حسمت امري وقربت منها

ـ طيب يلا و انا هساعدك

وبدعت فعلا اقرب ولسة بمسك طرف

لبسها عشان اساعدها لاقيتها فاجأة

اترددت وحطت ايدها على ايدي وقالت

بدموع في عنيها

لأ... بلاش

-

بلاش ازاي ؟!

خلاص مش عايزة استحمى

ـ ازاي بس انتي هدومك كلها دم وكمان

حرارتك عالية جداا ... فهميني بس ليه

وفاجأة كدة اتردتي؟

سكتت فاجأة معقولة تكون مكسوفة

مني ... طب والايام اللي فاتت دي

ومحاولاتها في اننا نقرب من بعض

واضح انها كانت بتعافر في حاجة هي

نفسها مش قدها.

صعبت عليا وصعب عليا كسوفها

بالشكل دة

ـ طيب خلاص بلاش انا ... كلمي اي حد

من قرايبك او صحابك .. صحبتك المقربة

مثلا وانا مستعد اروح اجبهالك وأجي

بسرعة.

لقيتها بعد ما كانت حطى وشها في

الأرض وبتبكي في صمت من الكسوف

والحرج فاجأة صوت عياطها علي ... قربت

منها وانا متضايق من شكلها كدة وهي

في الحالة دي

ـ مالك بس ... بتعيطي لية دلوقتي ؟!

عشان معنديش حد يساعدني زي ما

بتقول

فعلا انا ولا مرة شفتلها صاحبة داخلة او

خارجة من عندها كانت طول الوقت

وحيده وانطوائية جدا .

حطيت ايدي على ايديها اللي ساندا بيها

عليا وحاولت اطمنها

طب خلاص متعيطيش واهدي ... طب

انا انا م مم ممكن اساعدك .

لقيتها هزت راسها براحة بالرفض

وواضح انها فعلا مش قادرة على خطوة

زي دي

طيب اوما||||ال هتقفي في الحما|||||ام

از||||اي عشااااان تاخدي دش؟!

لقيتها بصتلي كدة .بمعنى معين لقيت

نفسي بقولها

ـ لو ..لو ح حابه اساعدك انا معنديش

مانع.

قولتها وانا نفسي تقول اه .. لأ لأ كان

قصدي تقول لأ...

-

رواية زواج لغرض واضح سيرين

واحمد الفصل الخامس 5

ـ ينفع بس تساعدني اروح الحمام.

سندتها خطوتين لقيت التعب بدء يظهر

على وشها لدرجة انها بتغمض عنيها

بالم كل ما رجلها تلمس الارض

مترددتش اوطي و اشيلها وفعلا شيلتها

بين ايديا

لفت ايديها حوالين رقبتي اول مرة اكون

بالقرب دة منها وهي في وعيها ... صاحية

وعنيها الجميلة دي في عنيا كدة.

دخلت بيها الحمام ووقفتها على رجلها

بالعافية

هتقدري تكملي لواحدك ؟

سكتت شوية وبعدين هزت راسها

بمعنى لأ

وهنا انا حسيت اني متنح طب هعمل ايه

دلوقتي... يعني هي عايزااني اساعدها

فعلا||| ؟؟!!!

وفعلا لقتها ساندا عليا بايديها الاتنين

ومش عارفه تقف لواحدها ... مالك

مهزوز كدة ليه هي مراتك وفي ازمة

ومحتاجة مساعدتك فعلا انسى أي حاجة

دلوقتي وانسى كمان انها سيرين اللي

بتحبها وبتتمناها وياريت كمان لو تحاول

تنسى انها أجمل ما شافت عينك يووو يا

ابني بقول انسى انسى تقوم تفكرني يا

غبي!!!!!

حسمت امري وقربت منها

ـ طيب يلا و انا هساعدك

وبدعت فعلا اقرب ولسة بمسك طرف

لبسها عشان اساعدها لاقيتها فاجأة

اترددت وحطت ايدها على ايدي وقالت

بدموع في عنيها

لأ... بلاش

-

بلاش ازاي ؟!

خلاص مش عايزة استحمى

ـ ازاي بس انتي هدومك كلها دم وكمان

حرارتك عالية جداا ... فهميني بس ليه

وفاجأة كدة اتردتي؟

سكتت فاجأة معقولة تكون مكسوفة

مني ... طب والايام اللي فاتت دي

ومحاولاتها في اننا نقرب من بعض

واضح انها كانت بتعافر في حاجة هي

نفسها مش قدها.

صعبت عليا وصعب عليا كسوفها

بالشكل دة

ـ طيب خلاص بلاش انا ... كلمي اي حد

من قرايبك او صحابك .. صحبتك المقربة

مثلا وانا مستعد اروح اجبهالك وأجي

بسرعة.

لقيتها بعد ما كانت حطى وشها في

الأرض وبتبكي في صمت من الكسوف

والحرج فاجأة صوت عياطها علي ... قربت

منها وانا متضايق من شكلها كدة وهي

في الحالة دي

ـ مالك بس ... بتعيطي لية دلوقتي ؟!

عشان معنديش حد يساعدني زي ما

بتقول

فعلا انا ولا مرة شفتلها صاحبة داخلة او

خارجة من عندها كانت طول الوقت

وحيده وانطوائية جدا .

حطيت ايدي على ايديها اللي ساندا بيها

عليا وحاولت اطمنها

طب خلاص متعيطيش واهدي ... طب

انا انا م مم ممكن اساعدك .

لقيتها هزت راسها براحة بالرفض

وواضح انها فعلا مش قادرة على خطوة

زي دي


رابط الفصل التالي من هنا 👉


لمتابعة اجدد الروايات زوروا صفحتنا على الفيس بوك 

من هنا

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-