روايات حديثة

رواية عشقي لصعيدي الفصل الحادي والاربعون 41 بقلم كيان كاتبه

 

رواية عشقي لصعيدي الفصل الحادي والاربعون 41 بقلم كيان كاتبه

رواية عشقي لصعيدي الفصل الحادي والاربعون 41


باقي الفصل الثلاثين
اسفه يا حماعه على الخبطه الي حصلت الفصل الي فات بس كتبت وليد بلغلط دل ياسين
في العربيه
يزيد: من صغرى وانا بحس اني تعبان و مرهق في مره تعبت جامد وخالد خدني عند الدكتور وقله ضعف عادي وعطاني مقويات و فيتامينات طبعاً الموضوع عدا عادي و خالد نسي شويه شويه التعب بقا يَزِيِد بس كان نفسي مش ج*س*دي كنت بتع**صب بسرعه بحب اقعد لوحدي مش طايق كدا كبرت والمرض دا كبر معاي بس اطور وتجهت لحاجات تانيه كانت اول حاجه غريبه عليا اعملها وانا في تالته ثانوي عرفت بنات كتير وفي اوله كليه كانت اول مره اخرج مع صحابي وبقا كانت سهر وبنات وحاجات تانيه مش لازم تعرفيه... بعد فترت ضياع مش هكدب تقى كانت جنبي فيها بس كنت بصده علطول وياما خالد ز*عق فيا و يضر**بني بسببها 




ميرال بد*موع: لا مش بسببها انت كنت بز*عق فيها وعمى خالد كان بيضايق
يزيد اتنهد: اول ما خلصت كليه رجعت تاني لاوضه والوحده بس الفتره لاخير كنت حاسس بتعب وكلت اكيد كل التوهان والتعب الي انا فيه مش طبيعى عملت تحاليل ودكتور قلي زي ما سمعتي طبعا اول حد شكيت فيه تقى هي الي بتعملى لاكل كل حاجه انا ركزت شويه وفعلا لحظت طعم الحاجه الي بتجيبه هي مختلف وجبتك هنا علشان تعرفي حققتها
ميرال بدموع: مرات عمى متعملش كدا يا يزيد تقى بتحبك
يزيد ابتسم: طاب انتى بتعيطي ليه دلوقتي 
ميرال: يزيد احنا لازم نروح عند الدكتور دلوقتي انت مسمعتوش قال اي المخدر البي كنت بتاخده ممكن ياثر على الكبد وانت كنت بترجع دم امبارح 
يزيد: مره تاني احنا اتاخرنا دلوقتي 
ميرال: يزيد بالله عليك نروح عند الدكتور نطمن وبعدين نرجع انا هموت لو طلع عندك حاجه 
يزيد اتنهد: ايوه يا ميرال زي ما قال الدكتور الم*خدر دا ما*ثر على الكبد وهو السبب في الدم وانا حاليا بتعالج باخد علاج ولو محبش نتيجه هعمل عمليه
ميرال بدموع اغز: انا بكر*هك يا يزيد بكر*هك انت كل حاجه بتخبيه و مبتقلش لحد حرام عليك هتفضل لحد امتى كدا
يزيد: طب انتى بتع*يطي ليه دلوقتي 
ميرال: روحني يا يزيد. 
يزيد: هجبلك حاجه تكليها و
ميرال بدموع: روحني 
في بيت خالد 
ميرال دخلت تجرى على اوض*تها
يزيد: اي دا وليد هنااا منور 
وليد قام: ست الكل جات تشوف والدتك علشان موضوع اتسقيط دا و الحج جه يشوف عمى خالد
يزيد بستغراب: ومين دي انت عرفتها منين
وليد: ساره شغالها معاي في المستشفى 
يزيد: ااه... طاب انت عارف ان البت دي الجو بتاع ياسين 
وليد: ساره
يزيد: ايوه يا خوى ساره
وليد: طاب بقولك اي تعاله انا عايزك
يزيد: شقتي الي في البيت التاني ولا اوضتى فوق
وليد: لا تعاله فوق 
زيد دخل وكانت قاعده وعد ورحاب و ساره معاهم
يزيد: سلام عليكم...يزيد حب يضا*يق ياسين بص لساره... ازيك يا أنسه ساره
ياسين بض*يق: متشوف يا يزيد رايح فين 
يزيد بتلاعب: طالع علشان وليد عايزني في شغل بس نزلك تاني 
يزيد و وليد طلعوا وي ياسين قام ودخل اوضت ميرال لقيها بتعيط قعد جبها 
ياسين: الدكتور قلكم اي 
ميرال: قل انه الم*خدر ا*ثر على الكبد 
ياسين خدها في خضنه
: خلاص طيب هيبقا كويس
ميرال بد*موع: انا خا*يفه عليه اوي يا ياسين 
ياسين: طاب اتكسفي منى طيب انا راجل صعيدي ودمي حا*مى المفروض اخلص عليكي دلوقتي 
ميرال: انا هموت لو جرتله حاجه ا.. انا بحبه
ياسين: انا مش عارف حبيتي فيه اي دا... دا محتاج يتعالج اصلا 
ميرال بعدت عن ح*ض*ته
: هو فعلاً يزيد عنده اطر*بات نفسيه و مج"نون شويه بس ولله طيب 
ياسين اتنهد: عارف علشان كدا بساعده
ميرال: طاب انت مقدرتش تعرف نو*ع الم*خدر الي بتحطه ستى
ياسين: للاسف مش عارفه اوقعه
ميرال بحزن: مكناش اصدق في يوم ان ستي تطلع كدا
ياسين: ولا انا والله بس كويس اني سمعتها وهي ببتكلم و دورت وراه... هي بس مش هتسكت على كدا دي ناويه تو#قع عمى زياد وعمي خالد عن طريق رحاب وآدم
ميرال: منها لله منها لله على الي عملاه فينا دي مش أنس"ان دي تستاهل الح*رق
ياسين: انا لسه بحاول معاه وإن شاءلله خير
ميرال: إن شاءلله 
ياسين: بقولك اي هو يزيد بيت*عال*ج من مر*ض الكبد
ميرال: قلي انه بي*تعا"لج وبيا#خد دوا بس عرفه كدا*ب يزيد تايه ومش عارفه يعمل اي و انا بحاول اضغط عليه بس هو راسه ناشفه 
ياسين: منها لله ستى 
ميرال: هي مش البنت الي برا دي ساره حبيبتك 
ياسين: ايوه مره كنت بكلمه ولما ستى عرفت انها شغاله مع وليد قلتلي لازم نستغل الموضوع دا وتصلت بيها امبارح تيجي بإي حاجه 
ميرال: إن شاءلله هنكشف ستى ونعرف علاج يزيد ونجوزكم
على الباب برا 
ام جبل بغل: ااه يولاد الكلب ايش حال ان مكنتش بعمل كل دا علشانكم وعلشان ابوكم
ام جبل مشيت اول ما لمحت ساره جايه مع رحاب 
رحاب خبطت 
ميرال مسحت دموعه
: ادخل
دخلت ساره ورحاب
ساره: بعد اذنك يا ياسين ممكن توصلني علشان وليد عنده شغل 
وليد: طبعا طبعا روحي انتى يا رحاب وانا هوصلها
رحاب: طيب
اول ما رحاب مشيت
ياسين حضن ساره
ياسين: وحشتيني يا حبيبتي 
ساره زقته
: انا قلتلك اي ميت مره 
ياسين: خلاص بقا متتقمصيش بس وحشتيني
ميرال: ازيك يا ساره انا ميرال اخت ياسين الي بتكلمك على التلفون 
ساره: ازيك يا ميرال
عند ام جبل
: والله ما هرحم حد وه"حر*ق قلبكم كلكم احتى انتوا يلا ولاد ابني... يتبع


جاري كتابه الحلقه الجديده من الرواية الان حصري



تمتلك مدونه دار الروايه المصريه مجموعة 
من أكبر الروايات المتنوعة الحصرية والمميزة
اكتب ف بحث جوجل دار الروايه المصريه
 واستمتع بقراء جميع الروايات الحصرية والمميزة


 

تابعنا على فيسبوك من هنا 👉

مدونة الرسم بالكلمات
بواسطة : مدونة الرسم بالكلمات
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-