جديد
عالم الروايات
منذ عام

رواية ملك في قلب صعيدي الفصل الثاني بقلم مريم محمد

 رواية ملك في قلب صعيدي الفصل الثاني بقلم مريم محمد#ملك_في_قلب_صعيديبارت2فتح حازم باب غرفتها و ...
اقرأ المزيد
عالم الروايات
منذ عام

رواية ملك في قلب صعيدي بقلم مريم محمد

رواية ملك في قلب صعيدي بقلم مريم محمد الطبق مكسور عساف بغضب: يعني ايرد عليه: يعني بنتك مش ...
اقرأ المزيد
عالم الروايات
منذ عام

رواية جوازة مؤجلة بقلم دنيا ثروت

 اي الد'م اللي علي سريرك ده يابت انتي لسه بنت بنود اي الهباب دهريتال بصت علي الد'م: لا ياماما د...
اقرأ المزيد
عالم الروايات
منذ عام

رواية حواء بين سلاسل القدر الفصل الثاني بقلم لادو...

 رواية حواء بين سلاسل القدر الفصل الثاني بقلم لادو عنيم هتفَ بجديه"قبل ما أتفضل جوه فين ال...
اقرأ المزيد
عالم الروايات
منذ عام

رواية حواء بين سلاسل القدر الفصل الاول بقلم لادو عنيم

 حواء بين سلاسل القدر _ح_1#أديبة_الأحساس_العازف_لادو_غنيمـــــــــ🎸بدروب الحياة تفتح الأبواب.و...
اقرأ المزيد
بدون قسم
منذ عام

رواية امل الحياه

  رواية امل الحياه الفصل الرابع 4 بقلم يارا عبد العزيز الفصل الرابع عدا من قدام المطب...
اقرأ المزيد
بدون قسم
منذ عام

رواية جرح قلبي

  رواية جرح قلبي الفصل الاول 1 بقلم نور شريف يا عمي دي المره المليون اللي اتقدم فيها لنيره...
اقرأ المزيد
بدون قسم
منذ عام

رواية غرام وانتقام الفصل السادس 6 بقلم نور

  رواية غرام وانتقام -عدى ف ايه مالك-ماما غرام-ماتنطق ف ايه-ماما طردت غرام من البيتبصله بص...
اقرأ المزيد
روايات رومانسية
منذ عام

رواية اخيه الجاني الفصل السابع 7 بقلم دنيا ثروت

 رواية اخيه الجاني الفصل السابع 7 بقلم دنيا ثروت #اخيه_الجانيفريده بلحظه خوف خرجت بسرعههدي...
اقرأ المزيد
روايات رومانسية
منذ عام

رواية مواجهة القدر ترويض ملوك العشق الفصل الرابع عشر...

  رواية مواجهة القدر ترويض ملوك العشق الفصل الرابع عشر بقلم لادو غنيم#ترويض_ملوك_العشقطب ي...
اقرأ المزيد

رفيف قلبى 2 الجزء الثاني كامل جميع الفصول

 رفيف قلبى 2

البارت الاول 

  


_الحق يإياد عمو مراد هياخد نغم ويسافر 


إياد اتنفض من مكانة بذعر: اييية لا مستحييل 

انا لازم اوقفة حالا 


ركب عربيتة وراح على الفيلا بتاعة آدم كان بيخبط بعصبية وغضب 


آدم فتح الباب بغضب: اى ياحيوا*ن فى حد بيخبط كدا 


إياد زفر براحة: فين نغم ياعمى هى مسافرتش صح


مراد بستفزاز: وانت مالك اى اللى جابك أصلا 


إياد بغيظ: انت عارف ان انا مش هسمحلك تاخدها وتبعد عنى و زى ما عملت زمان هعمل دلوقتى 


نزلت نغم على صوت آياد العالى 

نغم: بس دلوقتى انا مش صغيره ومش هسمحلك توقفنى المرة دى يا إياد 


إياد راح وقف قصادها: قصدك اى يانغم انتى عايزة تسبينى 


نغم ببرود: انا مش عايزة اشوفك تانى فى حياتى كفاية اللى حصلى من تحت رأسك 


إياد بتبرير: انا عملت كدا علشان بحبك والله مستحملتش اشوفة واقف وكمان بيطلب رقم ابوكى وافضل ساكت يانغم  انغم انتى بقيتى النفس اللى بتنفسة صدقينى حياتى من غيرك ولا حاجه  


نغم بصراخ: يابنى آدم انت أفهم بقاااا انا مش بحبك انت ليييية مش عااايز تفهم 


إياد بغضب: انتِ كذابة يانغم انتِ بتحبينى زى ما بحبك مش هسمحلك تكر*هينى اصلا 


نغم ببرود: انا كر*هتك اصلا مش لسة هتسمحلى يلاا اتفضل برة من غير مطرود 


إياد اتصدم من تصرفها كان بيبصلها بصدمة ومش مصدق إن اللى قدامة دى نغم عشق طفولتة ونغمة حياتة زى مكان مسميها معقول كر*هتة بالطريقة دى 


خرج من الفيلا وهو مش مستوعب الكلام اللى قالتة نغم وفجاءة.... 


عند آسر ورفيف قلبة 

آسر كان واقف بيظبط هدومة قدام المراية وبيبص على إنعكاس رفيف قلبة وهى نايمة 


قرب منها بحب وباس رأسها وراح على اوضة أميرتة الصغيرة 

قد يعجبك ايضا

خبط آسر على الباب وسمع صوتها وهى بتأذنلة بالدخول 


آسر بحب: حبيبة بابى صحيت 


سيلا : ايوة ياحبيبى وحضنتة  صباح القمر يا آسورى 


آسر ضحك على صغيرتة: عارفة لو ماما سمعتك بتقولى كدا هتقت*لنى انا وانتى 


رفيف من وراه بغيظ: وانت عاجبك الكلام مش كدا يأستاذ  آسر 


آسر بضحك شدها لحضنة: رفيف قلبى صباح الفل انتى القلب طبعا 

رفيف بصتله بغيظ: تصدق انا غلطانة اوعاا كدا وخرجت برة الاوضة 


آسر وسيلا ضحكوا على تذمرها 

آسر باس صغيرتة من جبهتها وخرج ورا رفيف قلبة 


كانت واقفة فى المطبخ بتحضر الفطار 

حاوط خصرها وهمس جانب ودنها 

آسر بهمس: رفيف قلبى بتغير عليا 


رفيف بخجل: آسر ابعد عيب كدا احنا كبرنا على الحاجات دى ابعد يلا لحد من الولاد يشوفنا 


آسر بحب حاوط وشها بإيده: مهما كبرنا والعمر تقدم بينا هتفضلى رفيف قلبى وحياتى حبك فى قلبى بيزيد كل يوم عن اليوم اللى قبلة  وبحمد ربنا فى الدقيقة الف مرة إنك إنتِ حببتى ومراتى وأم عيالى 


رفيف بدموع: ربنا يحفظك ليا ياحبيبى تعرف بابا وحشنى اووى كان نفسى يكون جمبى كل ما افتكر الحادث بقول يارتنى كنت معاهم 


آسر بحزن: ادعيلهم ياروحى هما فى مكان احسن من هنا هما دلوقتى عند ربنا 


رفيف بدموع : انا لو كنت معاهم فى العربية كان زمانى دلوقتى معاهم 


آسر وهو بيمسح دموعها: متقوليش كدا ياحببتى دا قدرهم

يلا إمسحى دموعك وإدعيلهم بالرحمة 

وفجاءة رن تليفون آسر 


آسر مسك التليفون لاقاه آدم 

آسر: الو يآدم 

آدم:***********

آسر اتصدم والتليفون وقع من إيده وووو..... 

رابط البارت الثاني

تعليقات
تعليقات Bloggerتعليقات Disqus



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-