روايات حديثة

عنيدة ‏سرقت ‏قلبي ‏الفصل ‏الثامن

البارت الثامن 
اسر / انت مطلوب القبض عليك متهمه بسرقه فلوس وتعاطي مخدرات

اسماء بصدمه / اللي انت بتقوله ده انا مسرقتش حاجه انت اكيد غلطان في العنوان وبعدين انت مين اصلا عشان تيجي تقبض على

اسر بتكبر / انا الظابط اسر الحديدي ضابط مكافحه المخدرات وانت مطلوب القبض عليكي

اسماء ببكاء / وايه موضوع السرقه ده كمان

اسر / والدك يا انسه ا قدم بلاغ ضدك انك سرقتي فلوس من البيت علشان تروحي تشتري مخدرات

اسماء بصدمه / ازاي ده اكيد مجنون انا مسرقتش حاجه

اسر ببرود / الكلام ده تقوليه في المحكمه

بدات اسماء بالارتعاش ودموعها كانت تنساب غزاره وبدات الرؤيا تختفي تدريجيا حتى وقعت مغشيا عليها

اسر بخوف / اسماء اسماء قومي ردي علي انتي سامعاني اطلعو بره كلكم

حمل اسر اسماء بين يديه ووضعها في الفراش

اسر بندم / انا اسف يا اسماء غصبا عني بس ما كانش عندي اي اختيار لازم اقبض عليك دي وظيفتي

بدات اسماء ان تستعيد وعيها ونظرت الى اسر

اسماء بتعب / اسر انت هنا ارجوك متسبنيش

اسر لنفسه / انت تقدر تنقذها يا اسر وانت ما تعرفش ايه الظروف اللي خليتها تعمل كده

اسر بحنيه / متخافيش يا اسماء ما حدش يقدر يؤذيكي انا معاكي

اتخذه اسر في نفسه قرار لن يتراجع عنه

اسماء ببكاء / والله انا مسرقتش حاجه خالص ارجوك صدقني

اسر / اهدي يا اسماء خلاص محدش هيقربلك نامي دلوقتي وارتاحي

رحل اسر من منزل إسماء واجري اتصالا

الشخص / الوووو اسر بيه خير حضرتك

اسر / ملف اسماء صلاح تجييهولي ثانيا تعالي عايزك ف موضوع مهم

الشخص / تمام يا اسر بيه مسافه السكه

💜🖤💜🖤💜🖤💜🖤💜

بداءت امنيه في استعادة وعيها ونظرت حولها بهلع وصراخ هيستيري

امنيه / انا فين ااااااه يا ابراهيم انت فين تعالي خدني من هنا

الشخص / احمد بيه البت اللي جوا صحيت

احمد بشر / وصلت معذبتي

دخل احمد الي امنيه فوجدها تصرخ وتبكي

احمد / تؤتؤ وفري دموعك يا حلوه للي جاي

امنيه بخوف / انت مين

خلع احمد القناع الاسود فصرخت امنيه برعب

امنيه / استاذ احمد انت انت جايبني هنا ليه

احمد / فاكره لما قولتلك بحبك وانتي استهونتي بمشاعري

امنيه / انت عارف اني لسه صغيره وكنت باخد معاك درس وانت استغليت الفرصه وبداءت تتقرب مني بقذاره

احمد / انا مكنتش قادر اصبر قدام جمالك بس عادي بقي انتي كلك علي بعضك بقيتي ملكي وهاخد كل اللي انا عايزه

امنيه برعب / انت هتعمل ايه

احمد بشر / اللي معملتوش زمان

💔💔💔💔💔💔

عند ابراهيم كان يدور حول نفسه مثل المجنون

ابراهيم بعصبية / مشغل شويه بهايم انا مش قولتلكم متغيبش عن عينكم لحظه

الظابط / يا فندم احنا كنا وراها فعلا ولاخر لحظه بس فيه شابين حاولو يلفتو أنظارنا وف لمح البصر اختفت

كاد أن يضربه ابراهيم ولكن أوقفه اسر

ابراهيم / اسر سيبني عليه اشرب من دمه

اسر / اهدي يا ابراهيم العصبيه مش هتحل الموضوع قولي امنيه معاها تليفون

ابراهيم / ايوه

اسر / تمام سهله احنا هنحدد موقعها

ابراهيم بلهفه / تصدق مخطرتش علي بالي طيب بسرعه قبل ما يعملولها حاجه

بالفعل قام اسر بتحديد موقع امنيه وعرفو انها بمنزل بعيد مهجور باحدي احياء المدينة

ركب ابراهيم واسر السياره وذهبو مسرعين الي امنيه

🖤💜🖤💜🖤💜🖤💜🖤
كانت امنيه تصرخ برعب فقد ضربها ذالك المعتوه بقوه عندما دافعت عن نفسها وتوعد لها بعقاب كبير حينما يأتي

امنيه بخوف / يارب انقذني منه يارب

لمحت امنيه هاتفها علي الأرض ف أمسكت به بسرعه ومن خوفها أن يأتي ذالك المعتوه اتصلت عده مرات علي ابراهيم ولكن هاتفه مغلق ف اتصلت بأسماء

امنيه / اسماء اسماء اسمعيني بسرعه قولي لابراهيم اني مخطوفه

اسماء بصدمه / ايه انتي بتقولي ايه

امنيه / مش وقته يا اسماء تيلفون ابراهيم مقفول واتصلت عليكي بسرعه

اسماء / متخافيش يا حبيبتي انا جيالك انا وهو بس انتي فين

امنيه / فاكره المكان اللي كنا بناخد فيه درس رياضه عند المستر السافل ده

اسماء / اه اعرفه بس ايه علاقته بالموضوع

امنيه / يا اسماء ٠٠٠٠٠ ااااااااه

بقي بتستهبليني يا بت وربنا ما هسيبك

امنيه بصريخ / الحقيني يا اسماء

ركضت اسماء بسرعه حتي تنقذ صديقتها

💔💔💔💔💔💔💔

ابراهيم / بسرعه شويه يا اسر

اسر بعصبية / الزفته اتعطلت تعالي نجري بقي

ابراهيم / هو اليوم باين من اؤله امنيه لو جرالها حاجه انا مش هسامح نفسي

اسر / خف شويه أن شاء الله هتكون بخير
💜🖤💜🖤💜🖤💜

وصلت اسماء الي المكان ودخلت وهي خائفة وظلت تبحث عن صديقتها وفجأة وجدت من يضربها علي رأسها

فاقت اسماء وهي ممسكه رأسها / ااااه دماغي ايه اللي حصل

احمد / حمد الله على السلامه يا كتكوته ايه مالك خفتي ولا ايه

اسماء / وانت مين علشان اخاف منك استاذ منحط بيتحرش بالطلبه بتوعه

باغتها بصفعه قويه حتي نزلت الدماء من أنفها
احمد / اخرسي مش واحده زباله زيك تغلط فيا انتي جايه علشان صحبتك صح وانا هنفذلك طلبك وهغتصبك قدام عينها

شهقت اسماء برعب ولكن لمحت صديقتها واثنان يجرانها وعلي جسدها اثار التعذيب

احمد / تؤتؤتؤ يا حرام مشهد مؤثر تخيلو معايا كده ف الاخبار فتاه ضيعت شرفها من أجل إنقاذ صديقتها

اسماء / أو مثلا فتاه قتلت شاب من أجل إنقاذ صديقتها

لم تكمل كلامها حيث شق النصف العلوي من ثيابها

امنيه ببكاء/ لااااا ابعد عنها يا حيوان

اسماء لم تشعر بدموعها التي تنساب كسيل جارف علي كرامتها

احمد / هااا يا امنيه هتوافقي عليا وتيجي بمزاجك ولا اخد صحبتك ماهي حلوه بردو

امنيه بصراخ / اياك تقربلها يا حقير والله ابراهيم هيدفنك مكانك

احمد / ابراهيم اااااه هو فينو حبيب القلب كمان يشهد وانا بغتصبلو حبيبته

ابراهيم بصوت جهوري / فكر تقربلها وانا همحي اسمك من المجره يا خ*ل يا زباله

اخرج احمد مسدسه ووضعه علي رأسها

احمد / لو قريت خطوه واحده هحرق قلبك عليها

امنيه ببكاء / ابراهيم الحقني

ابراهيم / متخافيش يا حبيبتي مش هيقدر يعملك حاجه

احمد / كده طيب اتشاهدي علي روحك اااااااه

كان اسر قد دخل من النافذه وأعطاه ضربه بمسدسه

اسر / تعلالي يا ابن الكلب

ابراهيم / سيبهولي انا هخلص عليه

فك اسر قيد امنيه ولم يلمح اسماء بعد فقد كانت منزويه علي نفسها ففي ركن تبكي بصمت

امنيه ببكاء/ اسماء انتي كويسه

ما أن سمع اسر اسم اسماء حتي التفت ليجد صغيرته بثيابها الممزقه تبكي

اسر بلهفه / اسماء عملك حاجه انتي كويسه

اسماء بصراخ / ابعدوووو عنييي اهئ اهئ لاااااااا

امنيه ببكاء / بس يا حبيبتي متعيطيش اهدي كل حاجه تمام بس

اسر بعصبية / عملها حاجه الزبالة ده

امنيه / لا ملحقش بس ضربها

كانت هذه إشارة من امنيه لينقض عليه اسر كالوحش يضربه بقوه حتي أن ابراهيم صدم من هيئه اسر

ابراهيم / اسر اسر سيبه علشان مش عايزينه يموت لسه هنعذبه

ابتعد اسر وامسك به الظباط تحت امر من أبراهيم

بينما ذهب ابراهيم بلهفه ليري محبويته تبكي

ابراهيم بحب / امنيه انتي كويسه يا روحي

ارتدت امنيه باحضانه وهي تبكي وتنتحب

امنيه / ابراهيم كان عايز ي٠٠٠
لم تكمل كلامها واكتفت بالبكاء

ابراهيم / ششششش اهدي يا روحي اتنفسي محدش يقدر يقربلك وانا موجود ارجوكي متقطعيش النفس

فكانت امنيه عندما تبكي تقطع أنفاسها حتي يصل الأمر الي اغماء

ابراهيم بخوف / ارجوكي يا امنيه كفايه يا حبيبتي

وجد ابراهيم امنيه قد سكنت باحضانه فرفع وجهها وكانت الصدمه فقد فقدت وعيها نتيجه البكاء الشديد حملها ابراهيم بين يديه

💔💔💔💔💔💔عند اسماء واسر

اسر / خلاص بقي يا اسماء اهدي انتي بترجفي كده ليه

خلع اسر جاكت الخاص به وألبس اسماء واحكم إغلاقه نظرت له اسماء بعيون باكيه

اسماء / انت مين انا مبقتش فاهمه حاجه

اسر / هتعرفي كل حاجه في وقتها المهم تعالي يلا علشان نروح البيت

اسماء / بيت مين

اسر / بيتي يلا

اسماء / انت مجنون بيتك ازاي يعني

اسر / انا مش حمل مناهدتك هاااا

امسك برأسه وضربها بمهاره حتي فقدت وعيها وقال / بنات بتموت في المناهده

وحملها وحمل ابراهيم امنيه وكل منها الي المنزل

🖤🖤💜🖤💜🖤💜🖤🖤🖤

اخذ ابراهيم امنيه الي شقته ووضعها علي السرير كماسه يخشي أن تنكسر ووجد ثيابها في حاله يرثي لها ف ذهب الي الحمام وملئ البانيو

وعاد الي امنيه وحملها ووضعها في البانيو لعلها تفيق بداءت امنيه أن تهذي بكلمات غير مفهومة

امنيه / لا سيبني ارجوك مش عيزاك

ابراهيم / بس بس متخافيش يا امنيه انا معاكي اهو مش هسمح لحد يؤذيكي

سكنت امنيه مجددا فحملها ابراهيم ووضعها علي الفراش وبدل لها ثيابها بينما خطرت بباله فكره خبيثه

💜❤💜❤💜❤🖤💜❤

عند اسر واسماء

استيقظت اسماء وهي تمسك رأسها

اسماء / ااااااه هو كل حاجه ضرب علي الدماغ مفيش اي حته تانيه غيرها الهي تتشك في ايدك يا اسر

اسر / سمعتك علفكره

شهيت اسماء بصدمه عندما وجدت نفسها في منزل اسر وعلي سريره

اسماء / انت ازاي تجيبني هنا انت اتجننت

اسر / ايوه اتجننت ف متخلنيش بقي اطلع جناني عليكي

اسماء / انت ايه مبتحسش مش ملاحظ اني بنت وليا سمعتي

اسر / ليه ومين هيتكلم عن بنت خدها جوزها ومشي يعني

اسماء / كتير ووو ايه جوز مين ده

اسر / ايوه انا هتجوزك

اسماء / اه وشويه تقلي يا بت انتي مراتي عرفاها انا حورات الولاد دي بقلك ايه انا محترمه

اسر / ما كده كده احنا ف حكم المتجوزين

اسماء / ازاي يعني مش فاهمه

اسر وقد فك قميصه انا هفمك

اسماء / انت هتعمل ايه يا مجنون ااااااه

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-