جديد

معركة ‏عشق ‏الحيتان ‏الفصل ‏السابع


💞#الحلقه_ال٧_من_روايتكم 💞 
   💞#معركه_عشق_الحيتان(#ج٣_لعذاب_رعد)💞
        💞 #بقلم_ملكه_القلوب_دي_دي_فتحي 💞

اللهم اني عبدك وابن عبدك، وابن أمتك، ناصيتي بيدك، ماض في حكمك، عدل في قضاؤك، أسألك بكل اسم هو لك سميت به نفسك أو أنزلته في كتابك، أو علمته أحدا من خلقك، أو استأثرت به في علم الغيب عندك، أن تجعل القرآن ربيع قلبي، ونور صدري، وجلاء حزني، وذهاب همي.

                             💞 قرأه ممتعة 💞

رعد بصت ليامن بصدمه ودهشه وبعدم استيعاب وبتوهان وشرود.... فهد!!! وهيفسحها ويركبها المرجيحه ويجبلها غزل البنات دا انا متهيألي هتجننا كلنا معاها وكل واحد فينا هيكون له نصيب من جنانها ده بس الظاهر ان الفهد هيكون له نصيب الاسد من جنانها

ابراهيم بعدم فهم وصدمه... فهد مين اللي انتي متجوزاه انتي اكيد اتجننتي

همس بعنف وغضب... اتجننت ايه يا راجل انت ايه الجنان في ده بقول عايزه جوزي وبعدين انت مالك اصلا

ابراهيم لسه هيرد قاطعه الدكتور اللي اتكلم وبجديه... لو سمحتم انا عايزكم في مكتبي وبص للممرضه اللي معاهم في الاوضة...وانتي هاتيلها مرايا وفستان جديد على ما جوزها يجي ياخدها

ابراهيم بعنف وغضب... مين ده اللي يجي ياخدها دي بنتي مستحيل هسيبها تاني مستحيل 

الدكتور بجديه اكتر.... ارجوك يا فندم تعالا معايا المكتب
وفعلا خرجوا وراحوا معاه وقاعدوا 

الدكتور بجديه... عصبيتك دي يا استاذ ابراهيم مالهاش اي مبرر لان البنت فعلا مش عارفه بتقول ايه ولا عارفه مين اللي حواليها وياريت ماحدش يقولها يا مجنونه دي تاني عشان ما يثيرش غضبها ويتعبها اكثر واكثر ويا ريت الكل يستحمل تصرفاتها لحد ما نعالجها نفسيا وجسديا من اللي اتعرضت له

وعايز اعرف مين فهد ده و اشمعني هو اللي في بالها وعايز اعرف ايه اللي اتعرضتله وصلها لده عشان اقدر اساعدها تخف بسرعه وتتعالج من اللي هي فيه 

ابراهيم بجديه وامل... يعني يا دكتور هي فعلا هتخف وترجع همس بنتي تاني
 
الدكتور بجديه... وصدق اكيد طبعا وده متوقف على تفهمهكم لحالتها ومساعدتها انها تتخطي ده بسرعه

ابراهيم بعنف وغضب... بس انا مش ممكن اوافق على اللي هي عايزاه ده انا هاخدها واعالجها في اكبر مستشفيات وممكن اسافر بيها بره كمان بس مش هسمح لها انها تأذي نفسها او تروح مع حد ياذيها 

الدكتور بجديه.... انت لو لفيت بها بلاد العالم كله مش هيعملولها حاجه لاننا لازم نخضع لطلباتها

ابراهيم بذهول... يعني اوافق انها تروح مع واحد احنا ما نعرفهوش وكمان بتقول عليه جوزها ده مستحيل.. وابراهيم كمل بجديه وسؤال ... وبعدين مين فهد ده؟؟؟

رعد باسف وحزن... للاسف فهد ده يبقى ابني اللي انت شوفته في الجهاز و اتخانقتوا مع بعض

ابراهيم بجديه وعنف.... وهي تعرفه منين وشافته فين عشان يبقا هو بس اللي فكراه

 رعد بهروب من المواجهه... اكيد شافته في اي مكان او لما كانت في الجهاز عندنا 

ابراهيم بجديه وسؤال...طب ممكن اعرف ايه اللي حصل وايه اللي وصلها لكدا وفهد ده كان له علاقه باللي حصلها ولا ايه 

رعد بهروب اكثر... الاسئله دي كلها همس الوحيده اللي تقدر ترد علينا فيها لان انا زيك ما اعرفش ايه اللي حصل ووصلها لكده عشان كده لازم كلنا نساعدها تخف بسرعه و تاخذ حقها من اللي عمل فيها كده 

ابراهيم بعنف وغضب... يعني انت عايزاني اوافق ان بنتي تروح مع ابنك طب ازاي
 
رعد بجديه... انا عندي حل واتمنى انك توافق عليه وده هيكون حل مؤقت بس لغايه لما همس تخف و تبقى كويسه
 
ابراهيم بجديه... حل ايه ؟؟؟

رعد بتوجس وترقب... انا هقولك

*****************************
 
✍️✍️ عند مازن في المستشفى 👇👇

مازن وصل المستشفى وشال بسنت ودخل بها بسرعه والدكاتره كشفوا عليها وقالوله انها عندها صدمه عصبيه
 
مازن بخوف وقلق... بس هي كانت كويسه طب ايه اللي حصل لها وصلها لكده

الدكتور بجديه... اكيد حصلت لها حاجه او تعرضت لموقف شديد عليها سبب لها ده خليك جنبها و لما تفوق ابقي بلغني وانا لو لاقيتها كويسه وحالتها تسمح بخروج هكتب لها على خروج واخرجها

مازن بجديه وصدق... لو هي محتاجه تتحجز في المستشفى انا هتكفل بكل حاجه المهم صحتها تبقا كويسه

الدكتور بجديه... لا هي مش محتاجه هي محتاجه بس تريح اعصابها وتبعد عن اي ضغوطات نفسيه وبس وسابه ومشى

 ومازن قعد جنبها على السرير و بيلمس علي وشها بحب وحزن وهي مازالت نايمه.... مالك يا حبيبتي و ايه اللي حصلك يا بسنتي وصلك لكدا... يا ترى افتكرتي حاجه زعلتك ولا ايه اللي حصلك عمل فيكي كدا

و فضل يلمس علي وشها بحب و سرحان وفكر بشتى الطرق لغايه لما تليفون بسنت رن

 وكان صقر اللي رن مره واثنين وثلاثه... ومازن لما لقى اللي بيرن مصمم خاف تكون ام بسنت اللي بترن و تقلق عليها و سمح لنفسه انه يفتح شنطه اليد بتاعة بسنت ويطلع موبايلها ويكلم مامتها و يطمنها عليها وفعلا فتح الشنطه وطلع الموبايل... وانصدم لما شاف اسم المتصل

*************************معركه عشق الحيتان ج٣ لعذاب رعد.. بقلم.. ملكه القلوب... دي دي فتحي 

✍️✍️ عند مالك ودي دي👇👇

مالك اخد دي دي معاه" كباريه" من اللي متعود يسهر فيهم
ودي دي انصدمت لما شافت المكان وكميه القذاره والمحرمات اللي فيه ولنفسها... معقول مالك يجيبني مكان زي ده معقول ورجعت برجليها لورا وخايفه تدخل اكثر من كدا
 
ومالك لما لقاها كدا لف ايده حوالين وسطها ودخل بيها لجوه و بمكر وخبث... رايحه فين يا دي دي قلبي لسه السهره هتبدا وتحلو

 وبمكر اكثر... بس انتي ما قولتليش ايه رايك في المكان ده 

 دي دي بجديه وخوف... وحش اوي يا مالك انا ما كنتش متخيله انك تجيبني في مكان زي ده

مالك بتريقه... امال كنتي فاكره هاوديك على كرسيين على النيل ولا ايه

دي دي بجديه.... ده انا اهون عليا اروح على كرسيين على النيل وما دخلش مكان زي ده
 
مالك بزهق... بقولك ايه انا جاي اتبسط و اروق دماغي هتقرفيني ليه

دي دي والدموع لامعت في عيونها...و اما انا هقرفك جايبني ليه معاك

مالك بعد ما استوعب اللي هو قالوا و بمكر... تؤتؤتؤ انا ما بحبكيش وانت مكشره كده انا بهزر معاكي يلا بقى نقعد وهطلبلك كاس يخلي دماغك في السحاب 

دي دي بجديه وعنف... كاس ايه انت تبقا اتجننت لو فكرت ان انا ممكن اشرب البتاع ده 

مالك بعد ما قعدها على كنبه مريحه و بيلمس على وشهها وبمكر وخبث ووقاحه... انتي فكرتي بقولك كاس ايه يا قطتي انا قصدي كاس عصير ليمون يروق دمك ويخفف من التوتر اللي انت فيه ده وقرصها من خدها

 و بتحذير... وبعد كده لسانك هيطول عليا هقصهولك يا دي دي قلبي مفهوم ولا اخد شفايفك الحلوه دي بين شفايفي وادوبهم بينهم وافهمك بطريقه مالك السيوفي 

دي دي بتوتر...لا لا فاهمه فاهمه

 مالك بمكر... حلو اوي انك بتفهمي بسرعه كدا عشان متتعبيش بعد كدا معايه... وشاور للجرسون وطلب لنفسه خمره و ل دي دي عصير ليمون والجرسون جابهم
 
ومالك وهو بيشرب كأسه كانت فقره الرقص بتاعت رودي اللي دخلت ببدله رقص فاضحه و اول ما شافت مالك غمزتله بعيونها وهو غمز لها ورفع كاسه لها... ورودي شافت دي دي و اتجهلتها عشان تتلاشي غضب مالك

 ودي دي قاعده نفسها يغم عليها عشان ما تشوفش اكثر من اللي هي شافته وما خدتش بالها من رودي اللي عيونها هتاكل مالك...و اللي قربت عليه وبترقص جنبه بدلع واغراء ووقاحه وهي مازالت بترقص ميلت على مالك وهمستله بوقاحه واغراء وحشتني اوي اوي و عايزاك تيجي ورايا بعد ما اخلص فقرتي تقلعني البدله دي و اثبتلك انك وحشتني اد ايه مالك برغبه اشتغلت في كيانه... اكيد هاجي وراك... ورودي بعدت عنه

 ودي دي بعنف وغضب... كانت بتقول لك ايه قليله الادب دي

 مالك وهو بيشرب الكاس والايد الثانيه فيها سيجاره وبعدم اهتمام... ولا حاجه

 دي دي بعنف وغضب اكتر... لا انا متاكده انها كانت بتقولك حاجه انت هتقولي ولا... وقبل ما تكمل كان مالك ماسكها من شعرها بعنف وغضب... ولا ايه ها هتهدديني بايه

و بتحذير وتهديد... حسك عينك تساليني على حاجه ما تخصكيش او تكلميني بالاسلوب ده بعد كده فاهمه

 دي دي بوجع من مسكته... فاهمه فاهمه بس سيب شعري هيتخلع في ايدك

 مالك سابها و بعنف وغضب... هغيب نصف ساعه وارجع اياكي تتحركي من مكانك فاهمه

 دي دي بجديه وخوف من المكان... لا انا مش عايزه اقعد ثاني انا عايزه امشي من المكان ده

 مالك بعنف وغضب اكتر... قولتلك نصف ساعه يعني نص ساعه ايه مبتفهميش...وبتحذير وتهديد... ومش عايزك تتحركي من مكانك ولاخطوه واحده ولا عايزاني اوريكي الوش الثاني بتاع مالك السيوفي

 ديدي بخوف و بتبص حواليها بس انا خايفه من المكان ده اوي يا مالك ومن اللي فيه ارجوك خليني انا امشي وانت كمل سهرتك براحتك

مالك بجديه وغضب... لا احنا هنمشي سوا و ما تخافيش اوي كده ما حدش هيقدر يقرب لحاجه ملك... مالك السيوفي وبعدين ما تقلقيش انتي اقل واحده من ناحيه الاغراء بين الموجودين يعني ما حدش هيبصلك وسابها ومشي

 ورودي اول ما شفته مشي ورايح ناحيه الأوضة بتاعتها في الكباريه خلصت نمرتها بسرعه وراحت وراه

ودخلوا وهم الاثنين... ورودي قربت منه بدلع ووقاحه وحشتني يا مالك قلبي وحشتني اوي

 مالك برغبه وبيبصلها بوقاحه هو انا لحقت اوحشك دا انا كنت معاكي امبارح

 رودي بدلع اكثر... حتى لو كنت معايا من خمس دقائق هتوحشني برضه

مالك برغبه ومكر... هتقضيها كلام في كلام ولا ايه بقولك ايه هي نصايه كدا عشان دي دى معايا بره و عشان الحق اروحها

رودي بحزن قصدك تقول خطيبتك مش كدا

مالك بتحذير... هتعدي ليلتك و ننجز اللي انا جايه عشانه ولا اسيبك وامشي تعدي النجوم مع حالك

 رودي بدلع واغراء وبتداري حزنها ليلتي مش هتعدي غير بلمساتك وهمساتك يا مالك قلبي انت

 مالك قرب منها وفي لحظه كان شددها من بدله الرقص اللي هي لبساها... ودخلوا مع بعض في دايره المحرمات

👈 ودي دي قاعده بره خايفه ومتوتره وهي مازالت قاعده قرب منها شاب وسيم و سكران و قعد جنبها

 و بمكر ووقاحه ايه يا حلوه مالك السيوفي سابك وراح فين ولا زهق منك وراح يشوف غيرك

 وبوقاحه اكثر... بس ولا يهمك لان باهر الدمنهوري موجود بداله وهروقك و هضبطك اكثر منه 

ولسه هيقرب عليها دي دى وقفت وبخوف وبتبص حواليها على مالك اللي غرقان مع رودي في اللي هما بيعملوه

 وبصت كثير عليه ولما مالاقيتهوش قررت تمشي هي و لسه هتمشي 

لاقت باهر شايلها وبيقربها ليه وهي صرخت بصوتها كله وبعنف سيبني يا حيوان سيبني انا هوديك في ستين داهيه انت ما تعرفش اهلي مين و هيعملوا فيك ايه

باهر بسوكر وتريقة... كلهم بيقولوا كدا في الاول يا مزة

بس متقلقيش انا هزودلك الفلوس حبتين بعد ما تبسطيني وشالها وراح بيها اوضه من الموجودين في الكباريه

 ودي دي بتضربه على صدره بعنف وغضب سيبني يا حيوان سيبني وبصريخ الحقني يا مااالك الحقني حد يلحقني

 باهر بتريقه ورغبه... صرخي من هنا للسنه الجايه ما حدش هيرحمك مني لا مالك ولا غير مالك

***************************
✍️✍️عند مازن في المستشفى👇👇

 مازن مسك التليفون و بيبص على اسم المتصل و بصدمه ودهشه ايه!!! ،،، سارق فرحتي،،، 

وباستغرب وصدمه... يعني ايه هو مين ده اللي مسمياه سارق فرحتي... معقوله يكون لها علاقه بحد ثاني معقول وفضول مازن هيموته ويعرف ده مين

 وفتح على الشخص المتصل وبصوت خافت الو

 صقر كان لسه هيتكلم بس لما لقى حد ثانى غير بسنت اللي بيرد عليه غير صوته بمكر و خبث... الو مين معايا

 مازن بجديه وعنف... انت اللي مين انت اللي متصل

 صقر بمكر اكثر... انا اخو بسنت انت مين وليه بترد على التليفون مش هي

 مازن بجديه... عشان بسنت في المستشفى تعبانه و نايمه و من كثر رنك انا اضطريت ارد عليك لاني فكرتك مامتها

 صقر بمكر... ماشي لما تصحي ابقي قولها اخوكي رنلك ابقى كلميه ضروري عشان عايزك

 مازن بجديه وبعدم فهم... وانت ما تجيش ليه تقولها على اللي انت عايزه وتطمن عليها هو انت مش المفروض اخوها ولا ايه

 صقر بهروب ومكر وخبث... اه اه احنا اخوات بس انا مسافر ومش هعرف اجيلها فياريت تبلغها لما تصحى و قولها اني هرن عليها تاني وقفل السكه 

 ومازن الشك لعب في دماغه اكثر واكثر... ومنين اخوها ومنين بيتهرب ومش عايز يجي يشوفها و لما هو اخوها ليه مسجلاه بسارق فرحتي... وليه هي اللي بتشتغل وتصرف على مامتها وايه اللي حصلها... سبب لها الصدمه العصبيه دي انا لازم اسال بسنت لما تصحي لازم الاقي اجوبه للاسئله دي لان اجابتها كلها عندها هي وبس

 وبعد وقت ليس بالكثير بسنت فاقت وبصت حواليها واول ما عيونها جات على مازن وهو قاعد جنبها على كرسي قامت قعدت بتعب

 ومازن قرب منها و بجديه... ارتاحي انتي لسه تعبانه

 بسنت بهجوم وعنف وغضب... انت مالك تعبانه ولا مش تعبانه اخصك في ايه عشان يهمك تعبي او راحتي

 مازن بهدوء واستغراب و سؤال... ممكن اعرف انا عملت ايه عشان غضبك ده

 بسنت بغضب اكثر... انا مش هستناك تعمل حاجه و لو سمحت سيبني انا مش ناقصه كفايه اللي انا فيه

مازن بجديه وحب... طب ممكن اعرف ايه اللي انتي فيه و خليني اساعدك

 بسنت بعنف وغضب... اللي انا فيه ما يخصكش فاهم و لو سمحت امشي من هنا يلا

 مازن بمراوغه ومكر... على العموم انا همشي بس اخوك رن عليك كثير وانا رديت عليه لما لاقيته بيرن عليكي كثير كدا
بسنت بجديه وصدمه... اخويا مين؟؟ انا ما ليش اخوات

 مازن بعنف وغضب وسؤال... طب ممكن اعرف مين سارق فرحتي ده طالما انت ملكيش اخوات

******************************

✍️✍️عند رعد ويامن وابراهيم في المستشفى👇👇

 رعد بجديه وترقب وتوجس... هاااا ايه رايكم في اللي انتم سمعتوه ده واللي انا قولته من شويه

 ابراهيم بصدمه وذهول... انت عايزاني 👈 اجوز بنتي للبني ادم ده دا انا اهون عليه تفضل قدامي كده ولانها تتجوزه عشان تخف 

يامن بجديه... ده حل موقت عشان خاطر صحه بنتك واطمن احنا هنكون معاهم طول الوقت في الفيلا والوقت اللي احنا هنكون في شغلنا فيه فهد بيكون في شغله هو كمان وهسيب مع همس ممرضه تراعيها في غيابنا وانت ومامتها من حقكم تشوفيها في الوقت اللي يعجبكم لغايه لما تخف وترجعلكم علي خير

رعد بجديه وهدوء... صدقني ده حل موقت وبعد كدا كل واحد فيهم يروح لحاله

ابراهيم بجدبه وسوال... ولو البني أدم ده مرضاش يطلق بنتي هعمل ايه ساعتها... انا مستحيل احكم عليها انها تعيش معاها باقي عمرها مستحيل

رعد بجديه وثبات...اطمن هيطلقها لان فهد ملهوش في الحب والجواز ولا الكلام ده كله

ابراهيم بنفاذ صبر... برده هرجع واقول لو مطلقهاش هعمل ايه ساعتها

رعد بجديه وهدوء... يبقا انا بوعدك اني هخليه يطلقها.. اظن انا عمري ماوعدتك وعد وخليت بيه ولا ايه

ابراهيم بتفكير وحيره... وببص للدكتور... طب بنتي هتاخد وقت طويل عما تخف وترجع زي الاول ولا هتخف علي طول

الدكتور بجديه... ده هيتوقف علي تنفيذ رغباتها واستجابت المريضه للعلاج النفسي وياريت تبعتوا تجيبوا فهد اللي هي بتقول عليه ده عشان نفسيتها متتاثرش باي حاجه وسابهم وخرج

رعد بجديه... انا هتصل بفهد يجي وان شاء الله نفهمه علي كل حاجه... وفعلا رعد اتصلت بفهد... وبجديه اكتر وهي بتكلم فهد في التليفون... انا عيزاك تكون قدامي في المستشفى خلال نص ساعه مش اكتر من كدا فاهم وقفلت الخط... وفهد استغرب من مكالمه رعد وخرج وركب عربيته عشان يروحلها المستشفي 

*****************************

✍️عند أسر و كنزي 👇👇

 أسر بعد ما عرف ان كنزي مش خالته و انها كانت عارفة الحقيقه و خبت عليه

 طلب من دينا انها متقولش لكنزي إنه عرف الحقيقة عشان هو مش مستعد لمواجتها دلوقتي و دينا وافقت علي كلامه و سابته براحته المهم عندها انه ميسبهاش ويسافر ويبعد عنها

👈تاني يوم... أسر راح الجهاز و دخل لرئيس الجهاز و اعتذر له عن طلبه انه يسيب الجهاز ويروح العمليات الخاصه السرية و خرج من عند رئيس الجهاز... و راح مكتب كنزي و خبط و دخل و كنزي كانت شغالة علي جمع معلومات العمليه اللي هيقوموا بيها

وأسر دخل و بضحك😂 ومكر وخبث هينط من عنيه.... ازيك يا خالتووووو عاملة ايه النهاردة ياخالتوووووو🤭

كنزي بصتله بستغراب.... ايه؟؟؟خالتوه دي... دا اللي هو ازاي ده يعني دانت حتي أول مره تقولي خالتو دي

وبغيظ... وبعدين خالتو ايه يا شحط انت انت فاكر نفسك عيل في الحضانه ولا ايه

أسر بضحك😂 ومكر اكتر وبيقرصها من خدها... خالتوه انتي ياخالتوه وبعدين ليه كدا يا خالتو مش انتي بتزعلي مني لما بقرب منك

يبقا زعلانه ليه دلوقتي اني حطيت بينا حدود و هبقا مؤدب معاكي و متقلقيش لاني هسمع كلامك من يوم ورايح 

كنزي هتجنن من اللي بيعمله و كلمة خالتو مجنناها اكتر و اتكلمت بغضب وعنف... ااااسر امشي من قدامي دلوقتي عشان انا عندي شغل مهم و لازم اخلصه

أسر باستفزاز... ماشي يا خالتووووو هسيبك بس بعد مانخلص شغل هعدي عليكي عشان تعزميني علي الغداء مهو انا زي ابنك برضه يا خالتووووو... وبمكر واستفزاز اكتر... عارفه فيه مطعم اسمه،،، الخاله والده،،، مطعم شيك وجميل والمهم انه حنين وجذاب🤭😂وعشان كدا عايزك تغديني هناك عشان دايما افتكر انك خالتي اللي في مقام امي هااا ايه رايك ياخالتوووو

كنزي بغضب وصوت عالي... ااااسر انت هتسكت بقا ولا ايه نظامك انا مبقتش مستحمله منك كلمه زياده اكتر من كدا

اسر لسه هيرد قاطعه دخول اللواء صبري اللي كان جاي يقابل رعد ويطمن عليها بس ملقهاش وقال يعدي علي كنزي بنته ولو خلصت شغل يروحها معاه

ودخل وبجديه وسؤال... مالك ياكنزي صوتك عالي ليه... وبص لاسر اللي واقف منشكح من اللي هو عامله في كنزي... وانت كمان واقف مبتسم كدا ليه وهي متعصبه كدا

اسر بمكر وخبث... ابدا ياجدي خالتوا كنزي زعلانه ومضايقه عشان بقولها ياخااااالتوووو

صبري بجديه... وايه المشكله في كدا ماهي خالتك فين بقا المشكله وببص لكنزي اللي اتكلمت وبعنف وهجوم وغضب وبعصبيه ظاهره... انا عارفه يابابا اني خالته بس مفيش داعي يقولي خالتو خالتو دي كل شويه 

صبري بستغراب... وايه اللي معصبك كدا ممكن تفهمني

كنزي بهروب والدموع لمعت في عيونها... ابدا يابابا انا هقعد عشان اكمل شغلي وراحت قعدت قدام الاب بتاعها عشان تعمل انها بتشغل

واللواء صبري اتكلم بجديه... ماشي يابنت صبري هسيبك تشتغلي وببص لاسر... وبغيظ...وانت يلا يااخويا علي شغلك انت كمان ولا مستني خالتو تجهزلك الرضعه بتاعتك

اسر بضحك😂 ياريت ياجدو ياريت هو انا طايل

صبري بغيظ اكتر... ولد انت ايه اللي حصلك ومالك دماغك مهيسه كدا ليه

اسر بضحك😂 واستفزاز وبغني... بحبها بحبها وقلبي ساكن حبها ياريت ياشوق توصلها وتقولها بحبها💞 بحبها💞 بحبها💞... وبضحك اكتر🤣🤣🤣 ايه رايك ياجدو صوتي حلو مش كدا

صبري بغيظ وعنف... بذمتك مش مكسوف من نفسك وانت زي الشحط كدا وواقف تغني بالكلام الفاضي ده

 وبغيظ اكتر... بقا انت مقدم انت والله اشك في رتبتك دي

اسر علي نفس حالته... ومسك ايد اللواء صبري وبص في عنيه لان كنزي عيونها زي عيون اللواء صبري... وبهيام... دانا والنعمه بحبك 💞اد الدنيا دي بحبك💞 اد حياتي وروحي وعمري لا اكتر شويه دا انا... 🤭😂😂😂

وقبل مايكمل كان اللواء صبري لافف ايديه ورا بطنه وايديه التانيه علي رقبته ومثبته جامد... وبجديه وعنف... وقسما بالله يااسر لو شفتك او لمحتك بالحاله دي تاني وخصوصا في الجهاز لاكون حابسك ٤٥ يوم وابقا استحمل بقا اللي هيحصلك فيهم 

اسر بشبه ضحك🤭 وبيحاول يخلص نفسه من اللواء صبري و من مش قادر عليه برغم كبر سنه الا انه الجنرال صبري اللي محدش يقدر عليه 

 واسر اتكلم و بضحك😂 سبني بقا ياجدي سبني يخربيت اللي يهزر معاك تاني ميبقاش قلبك قاسي زي خالتوا كنزي كدا

اللواء صبري شال ايديه وزقه و بعنف وغضب... ابقا اعمل كدا تاني يااسر وسعاتها بس متلمش غير نفسك وسابه وخرج 

واسر قرب من كنزي و بتعمد منه وقع اللاب توب اللي في ايد كنزي... وبهمس لها ومكر ... ده وقت شغل برده ياخالتوه ماتقومي ياخالتووو كدا و استرجلي مع ابن اختك زي طول عمرك ماانتي راجل وخديلي حقي من ابوكي اللي ايديه عامله زي الجنزير ولفها حوالين رقبتي وكان هيموتني... وبهمس اكتر... هو انا مش صعبان عليكي ولا ايه ياخالتووو

كنزي و هي علي اخرها من كلمة خالتو ومن طريقه اسر لها زقته بعيد عنها وبغضب... اكيد انت اتجننت يااسر اتجننت قولي ايه اللي وصلك لده قولي 

اسر بمكر وخبث وبيقرب منها وبهمس... هاتي بوسه الاول ياخالتووو وانا اقولك فيه ايه هاااا ايه رايك حلوه المساومه دي 

كنزب بصوت عالي وغضب... اطلع براااا اطلع برااا وحدفته بالازاه المايه اللي جنبها

 و أسر تفادها... وفتح الباب و بضحك😂 وببرود واستفزاز ... عيب عليكي كدا يا خالتووو فيه خاله برده تحدف ابن اختها كدا الا اذاكانت جاحده وقلبها قاسي ومش بتحس🤭

كنزي بغضب جارف وصوت عالي... اطلع بررررررا يا أسررررر اطلع براااااااا

أسر بعتلها بوسها في الهوا مع غمزه وخرج من عندها و هو بيضحك و لنفسه...ولسة يا خالتوووو هتشوفي ابن اختك هيعمل فيكي ايه 🤭😂😂😂

و راح يكمل شغله و كان في دفعة جديدة من المتدربين المطلوب من أسر انه يدربهم و كانوا 5 ولاد

 و كان فيه مراسلة من وزارة الداخليه بتعمل تقارير عن تدريب الدفع الجديدة ومن بينهم الدفعه اللي اسر كان مسؤل عن تدريبهم

و دخل علي الدفعة الجديدة وبجدية... انا المقدم أسر اللي هدربكم ان شاء الله ولازم تعرفوا ان شغل المخابرات مش سهل ابدا و مينفعش فيه الاستهتار وعدم الالتزام... لانه بيطلع منه وحوش تحمي البلد من اي خطر تتعرضله...و ان شاء الله الساعة 8 صباحا هيكون أول يوم لينا في التدريب و هيكون معايا المقدم كنزي

و سابهم وخرج ولسه هيدخل مكتبه قابلته المراسلة... ونادت عليه و بجدية... مقدم أسر مقدم اسر لحظة لو سمحت

أسر وقف ولف وراه و بجدية... انتي مين وعايزه ايه

لارا ببتسامه... هو حضرتك مش فاكرني

 أسر بجديه... لا مش فاكر انتي مين وياريت تقولي انتي مين علي طول لاني مش فاضي وورايه شغل

لارا بجدية...انا لارا اخت صديقك الظابط حسام و كنت دايما بتيجي عندنا و انا كنت صغيرة بس لسه فكراك

أسر بتذكر ودهشه.... ايه ده ما شاء الله انتي كبرتي بسرعة كدا سبحان الله طمنيني حسام عامل ايه لاني بقالي كتير مكلمتهوش 

لارا بحزن... حسام اتصاب من فترة في مهمه و بيتعالج حاليا برة مصر

أسر بجزن... انا معرفش والله بس اكيد هكلمه و اطمن عليه بنفسي... وبجديه... قوليلي انتي هنا ليه وكنتي محتاجه حاجه اقدر اساعدك بيها

لارا بجديه... لا ابدا مش محتاجه حاجه انا مراسله لوزاره الداخلية وكنت جايه اعمل تقرير عن الدفعه الجديده واعمل شويه حاجات هنا وشفتك قولت اسلم عليك

اسر ببتسامه... ماشاء الله عليكي ربنا ييسرلك امورك يارب

وبص لارا بتركيز اوي و لمعت في دماغه فكرة مجنونة و اتكلم بمكر وخبث... لارا انتي جتيلي من السما و انا عايزك في مهمة كدا بس شخصية

لارا ببستامه.... مهمة ايه يا سيادة المقدم شكلك لسة غاوي مقالب زي زمان

أسر بمكر وخبث اكتر.... هو فعلا مقلب بس هيطلع من نفوخها تعالي وانا اقولك هتعملي ايه وشد لارا من ايديها ودخلوا مكتبه

***************************

✍️✍️عند دي دي في الكباريه👇👇

باهر مازال شايل دي دي وهي بتضربه علي صدره وبدموع وصريخ وخوف... الحقني يامااالك... حد يلحقني 

باهر كان وصل لاوضه من الاوض الموجوده في الكباريه... ودخلها ودي دي مازالت بتقاومه بكل قواها... وبدموع ورجاء... ارجوك سبني واعتبرني اختك ارجوك انا معملتش فيك حاجة عشان تاذيني بشكل ده 

باهر وهو مازال شايلها... وببصلها برغبه متوحشه وبوقاحه... لا متقارنيش نفسك بأختي لانك انتي احلى بكتير وانا مستحيل اسيبك... وبوقاحه اكتر... بس متقلقيش انا هعملك بحنيه ورقه... حتي شوفي وقرب من شفايفها ولسه هيبوسها

 دي دي عضته في شفايفه خلتهم يجيبوا دم... وبصريخ اكتر ودموع... الحقني ياماااالك الحقني... الحقيني يامااااما الحقني

باهر بهستريه وجنون... انتي صدعتني شويه الحقني يامالك وشويه الحقيني ياماما هو انا جايب عيله في الحضانة ولا ايه... وبعنف... بس انا عارف هسكتك ازاي... وفي لحظه كان رميها علي السرير ودى دي لسه هتنزل وتهرب... كان هو اسرع منها وشد حبل وربط ايدبها ورجليها في السرير 

ودي دي بدموع وشهقات... لااا موتني اهون عليه من اللي انت هتعمله ده ارجوك متعملش فيه كدا ارجوك

باهر برغبه متوحشه وغضب... عارفه عشان ضيعتلي الكاسين اللي انا شربهم هعاقبك واعاقب مالك اليوفي و هصور لقائنا الحميم ده فيديو عشان ابعتهوله عشان يبطل يكوش علي كل حاجه.. وبغضب اكتر... كفايه حرق قلبي علي رودي حبيبتي ووقعها في شباكه وخلاها تستغني عني فاانا هبعتله الفيديو واعرفه ان انا كمان صياد شاطر... وفي لحظه كان مظبط كاميرا تليفونه علي السرير اللي مازالت دي دي مربوطه فيه... وقرب منها وبيلمس علي منحنيات جسمها برغبه ومكر

ودي دي بصريخ ودموع غزيره... الحقيني ياماماااا الحقنيييي

باهر برغبه وجنون... ماتسكتي بقا وكفايه صريخ خليني اعرف امتع نفسي بيكي... وفي لحظه كان جايب بلاستر وحطه علي بوقها 

ودي دي من رهبه الموقف اللي هي مش مستوعبها وخوفها اغمي عليها 

وباهر برغبه متوحشه بتحركه بعد ما شافها اغمي عليها... وبمكر وخبث ووقاحه... ايوا كدا اعرف امتع نفسي بيكي بمزاج وبدا يلمس منحياتها ويشيل هدومها برغبه وجنون

*******************************

✍️✍️عند رعد في المستشفى 👇👇

رعد قاعده حاسه ان قلبها مقبوض وقاعده متوتره وحاسه بخوف شديد اوي بس مش عارفه من ايه ولا ليه

ويامن اخد باله منها... وبسوال وحب.. مالك ياحبيبتي فيكي ايه

رعد بخوف وانقباض في قلبها... مش عارفه حاسه اني قلبي مقبوض وان فيه حاجه حصلت لحد من الاولاد طب فهد وانا لسه مكلماه... وبخوف اكتر معقوله تكون دي دي فيها حاجه معقوله

يامن بحب... متقلقيش ياحبيبتي هيكون فيها ايه يعني ان شاء الله مش هيكون حصلها حاجه لانها زمنها في البيت ونايمه

رعد بخوف وقلق... لالا انا هتصل واطمن عليها ولسه هتمسك تليفونها وترن عليها... دخل فهداللي سال علي مكانهم لغايه لما وصلهم ودخل... وابراهيم ببصله نظرات ناريه وقاتله

ورعد بجديه وهدوء عكس اللي جواها... ممكن تقعد عشان عيزينك

فهد قعد باستغراب... ورعد حكيتله بتوجس وترقب علي كل حاجه... وبرغم ان فهد غلطان وغلطان اوي كمان... بس هو من الصعب يعترف بغلطه حتي لو ايه اللي حصل بسبب غلطه ده

وبعد رعد ماحكت لفعد علي اللي حصل لهمس بسببه واقتراحها انه يتجوزها 

فهد قام وقف وبعنف وغضب وصوت عالي... انا استحاله اتجوز البني ادمة دي... بقا انا مضرب عن البنات اللي في الدنيا كلها ومحرمهم علي نفسي وعلي قلبي... وفي الاخر البس في واحده مجنونه ومتخلفه زي دي

وبغضب اكتر وجنون... مستحيل اوافق علي كلامكم ده مستحيل.. حتي لو ده الحل الوحيد في شفاها... مستحيل اتجوزها حتي لو فتره مؤقتة...علي جثتي ان الكلام ده يحصل علي جثتي فااااهمين 

@@@@@@@@@@@@@@@

✍️انتهت الحلقه ال٧🤚 نكمل بكره ان شاء الله🙏

✍️✍️توقعاتكم👇👇

👈بسنت هتفتح قلبها لمازن وتحكيله وتخليه يساعدها ولا هتفضل تعنفه؟؟؟ 

👈دي دي هيحصلها ايه وباهر فعلا هيتعدي عليها ولا ايه اللي هيحصلها؟؟؟ 

👈فهد هيقبل بهمس تكون مراته ويساعدها انها تخف ولا الفهد هيرفض الهمس بجنانها وبتخلفها العقلي اللي هو السبب فيه؟؟؟ 

🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-