جديد

رواية ‏خونت ‏زوجي ‏كامله ‏بقلم ‏دوداا ‏حوده ‏الفصل ‏الخامس


#خونت زوجي
#دوداا حوده
#الحلقه الخامسه
سماح مسكت تفونها وبعتت رساله لامجد ازيك يا امجد عامل اي ربع ساعه ورد 
امجد الحمد لله بخير طمنيني عليكي انتي أخبارك اي
سماح الحمد لله بس انا احتمال مجيش الشغل تاني 
امجد ده ليه مش انتي بقيتي تمام انا لسه سأل نورا عليكي وقالت تمام
سماح اه بس بجد عندي شويه مشاكل مش هعرف انزل الشغل
امجد هو انا ممكن اسالك سوال
سماح طبعا 
هو ليه مستحمله جوزك مع أن بسمع وشوفت بعيني أسلوبه الوحش  معاكي
سماح عالشان بابا معندوش طلاق عالشان بابا أسلوبه اصعب من حسام عالشان حسام ساعت بيجي ويطبطب بابا لا
امجد بس انتي محتاجه تعيشي مع واحد يطبطب دائما مش بمزاجه 

سماح خلاص خد نصيبي 
امجد ربنا يقدملك اللي فيه الخير بس انا متاكد لو فضلتي في البيت هيجرالك حاجه الشغل بيهون عليكي شويه 
سماح عارفه بس هعمل ايه وسمعت الباب بيتقفل 
سماح امجد حسام جه 
ومسحت المحادثه بسرعه وقفلت النت وسالت الفون وهي خايفه يدخل يكمل ضرب لكنه دخل المطبخ عمل كوبيتين شاي ودخل الاوضه تعالي ياسماح عايز اتكلم معاكي 
قامت سماح 
حسام ليه عملتي كده
سماح قولتك انا مش عايزه اخلف طفل او طفله دايما يشوفه امهم بتتهان مش عايزه اجيب عيال تطلع معقدين 
حسام بس حقي اكون اب 
سماح منا حقي أن الحياه تبقي بينا تفاهم مش كل حاجه مد ايد يا حسام مش الحل الضرب وتيجي بعدها ترضيني بكلمتين لازم تسمعني ومش عالطول تكون ظلمني 
حسام اوعدك اني هتغير وهمسك اعصابي شويه عن كده وخدها في حضنه بس خلاص سماح مبقتش حاسه بحضنه بقي عادي بالنسبه ليها حاجه بتحصل بعد علقه بتكون أثرت في نفسها قبل جسدها 
حسام هنسافر بكره 

سماح اللي انت عايزه تمام يلا نام عالشان نمشي الصبح بس توعديني انك متخديش البرشام تاني 
سماح حاضر بس فرحه سفرها راحت تاني يوم مشيوا وهو في العربيه وسايق وخدها في حضنه ومش راضي يسبها سماح بتكلم نفسها ياتري فعلا هيتغير ولا عند أول شك هنقلب تاني يارب يفضل كده دايما لاني بجد تعبت وصلوا الفندق تحبي ننام شويه ولا ننزل نتمشي 
سماح اللي انت عايزه 
حسام انا جاي هنا عالشان افرحك قولي عايزه كده وانا هنفذ 
سماح كانت مستغربه من التغير المفاجاه بس من جواها كانت فرحنا جدا بالتغير اللي كان حسام فيه ونزلت استوري للواتس بصور بينهم وبليل حسام قال انا مش معايا سجائر هنزل اجيب عايزه حاجه
سماح لا ياقلبي بس متتاخرش 
حسام حاضر ياروحي 
وجت رساله عالواتسمن امجد مانتي مبسوطه وفرحنا اهو امال يعني كنتي انك مش قادره عالعيشه ليه 
سماح نعم انت ازاي تتكلم معايا بالطريقه دي وعملت بلوك ومسحت المحادثه وطلع حسام 
حسام سماح احنا لازم نمشي بكره عالشان عندي شغل ضروري 

سماح تمام يا حبيبي 
حسام انا كنت حاطط في دماغي انك تروحي عند بابا يومين تحبي تروحي ولا تنزلي الشغل 
سماح لا انزل الشغل لما تاخد اجازه تاني نبقي نسافر سوا ونرجع سوا 
حسام تمام يا حبيبتي حضري الشنطه عالشان نمشي بدرى سافرو وحسام وصلها العماره انا نازل 
سماح رايح فين مش ترتاح من السفر 
حسام عندي شغل والله 
سماح تمام طيب انا هنزل اروح الشغل اشوف نورا 
حسام طيب تمام تعالي اوصلك
سماح لا انزل لان لسه هفضي الشنط 
حسام تمام كلمني لما تنزلي
سماح تمام ياقلب قلبي
ونزل وبعدها بساعه راحت الشغل ودخلت مكتب امجد مساء الخير

امجد مساء الخير وقبل اي كلام أما اسف اني أدخلت في حاجه متخصنيش واوعدك مش هتتكرر تاني
سماح ياريت ومش معني ااني كلمتك مره يبقي ردك علي الحاله يكون كده
امجد عندك حق 
ودخلت مكتب نورا ازيك يانورا
نورا قلبي وحشتني الحمد لله عامله اي 
سماح الحمد لله بخير بجد كنت محتاجه اني اسافر اوي اسلوب حسام اتغير معايا جدا وبقي احسن من الاول بكتير 
نورا والله طيب تمام المهم هتنزلي الشغل امتي 
سماح بكره باذن الله
نورا تنوري الدنيا وروحت وتاني يوم راحت الشغل وماسكه الفون بعتت رساله لحسام وحشتني شافها ومش رد 
كلمته بيكنسل شويه واتصل سماح مش فاضي دلوقتي لو سمحت 
سماح تمام يا حبيبي انا اسفه 
ودخل امجد مساء الخير
سماح مساء النور فيه حاجه يا امجد 
امجد كل سنه وانتي طيبه 
سماح بمناسبه 

امجد نعم مش عيد ميلادك انهارده 
سماح اه تصدق كنت ناسيه بس انت عرفت منين
من الابلكيشن بتاعك 
سماح اه ده انت مركز اوي
امجد لا والله انتي ناسيه اني HR
وطلع علبه فيها هديه ساعه 
ممكن تقبلي دي مني 
سماح للاسف لا 
امجد يبقي لسه زعلانه 
سماح لا والله خلاص
امجد يبقي ياريت تقبلها 
سماح اخدت العلبه وفتحتها بس دي شكلها غاليه اوي
امجد مافيش حاجه تغلي عليكي 
وكان معاه العلبه كرت مكتوب فيه كل سنه وانتي طيبه 
وخدت اللعبه شكرا يا امجد
وروحت البيت لقت حسام موجود 
ازيك يا حسام 
ازيك سماح 

وقعدت جنبه هو انهارده كام 
حسام ١٢/١٢ليه
سماح والتاريخ ده مش بيفكرك بحاجه 
حسام بخنقه سماح انا مش فايق فيه اي
سماح ابدا هقوم احط الاكل 
ودخلت المطبخ وسالت الشنطه جمبه 
وحسام عارف ان دائما الباور بنك في شنطه سماح وفونه كان هيفصل فتح الشنطه عالشان ياخد الباور بنك لقاه علبه الساعه والكرت
حسام اي ده يا سماح ومين اللي كاتب الكلام ده

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-