جديد

رواية ‏خونت ‏زوجي ‏كامله ‏بقلم ‏دوداا ‏حوده ‏الفصل ‏الرابع


خونت زوجي 
#دوداا حوده 
#الحلقه الرابعه 
دخل حسام وقالها مالك متنحه 
سماح ابدا قريت خبر عالنت ماما نامت 
حسام اه دخلت الاوضه تحبي اجبلك انا 
سماح لا يا حبيبي مش محتاجه حاجه 
حسام طيب انا نازل اقابل سعيد عايزه حاجه اجبها من برا 

سماح لا ياحبيبي شكرا انا هنام قبال ما تيجي 
لبس احمد ونزل وهي مسكت الفون بعتت رساله هو انت جبت رقمي منين بعدها بربع ساعه
امجد من السكرتاريه انتي ناسيه أن رقمك هناك واسف لو عملتلك ازعاج
سماح ابدا بس انت عارف جوزي عامل ازاي ومينفعش تبعت رسايل تاني 
امجد بجد اسف بس كنت حابب اطمن بحكم الزماله 
سماح انا بخير وبإذن الله ابقي كويسه وانزل الشغل بس ياريت يا امجد متبعتش رسائل تاني
امجد حاضر والله لو ده اللي هيرضيكي هعمله بس ياريت متعمليش بلوك لوعوزتيني في اي وقت تحت امرك 
سماح تمام اوكيه تصبح على خير
امجد وانتي من اهله 
ومحست المحادثه ونامت ومصحيتش غير تاني يوم 
سماح اي ده انت جيت امتي 
حسام هو انتي داريانه بالدنيا ولا عارفه أن ليكي راجل اصلا
سماح فيه اي يا حسام عالصبح 
حسام في أن عيشه تقرف مش لاقي قميص مكوي اروح بيه الشغل يا هانم
سماح ثواني ويبقي فيه طلع القميص اللي عايزه وانا هقوم اكوي 

حسام تقومي خليكي خليكي مكانك انا مستعجل مش هستني جنابك تقومي في ساعه تكوي
سماح ليه كده يا حسام ليه بتعملني بمزاجك مع أن مش بحب ازعلك 
حسام ابتدينا ام النكد عالصبح وخرج ورزع باب الاوضه ورا ونزل خالص من الشقه 
الام صباح الخير يا سماح فيه اي
سماح وهي بتعيط مافيش يا ماما
الام يا حبيبتي يا بنتي هو عالطول طريقته كده 
سماح لا والله ساعت بيكون كويس وحنين اوي معايا بس هو عالشان مستعجل بس 
الام طيب يا حبيبتي هقوم احضرلك فطار 
سماح والنبي يا ماما طلعي هدوم لحسام عالشان نبعت البواب يوديها للمكوه 
الام حاضر يا حبيبتي 
وبعدها مسكت الموبيل وفضلت عالنت شويه وحسام اتصل
سماح يووووو هتكمل باقي النكد وردت ايوه يا حسام 
حسام متزعليش يا سماح حقك عليا 
سماح ابدا مافيش حاجه 
حسام طيب قولي لماما متعملش اكل هجيب غدا وانا جاي 
سماح تمام يا حبيبي 
حسام عايزه حاجه ياقلبي 
سماح خلاص ياعمري تيجي بالسلامه يارب
ويجي مكتب حسام وسعيد اهو عملت اللي قولت عليه 

سعيد شوفت المشكله انتهت في ثانيه ازاي يابني الستات دول مافيش اطيب منهم والله
حسام بس ساعت بحس انها غبيه 
سعيد بالعكس انت اللي بايدك تخليها كده وبايدك تخليها زكيه. احنا بليل هتيجي نطمن عليها 
حسام بليل ليه احنا هنتغدا سوا انهارده اتصل بنورا وعرفها تطلع من الشغل علي البيت عندنا 
سعيد اصل.....
حسام مافيش اصل بالله كلمها 
وفعلا راحوا وطلب حسام اكل من برا ودخل لقاه نورا وسماح قاعدين في الصاله 
حسام مساء الخير 

سماح مساء الخير حمد لله علي السلامه 
وقعدوا اتغدوا وبعدها قاعدين بيتكلموا 
نورا المفروض كده هتقدري تنزلي الشغل امتي 
سماح باذن الله الاسبوع الجاي الشغل وحشني اوي والله 
حسام فضل مبرق وبعد الناس ما مشيوا ساب سماح في الصاله ودخل الاوضه طلبت من مامتها تدخلها دخلت الاوضه وبعدها اي يا حسام مش المفروض كنت تخدلني 
حسام الشغل اللي وحشك ولا الناس اللي فيه 
سماح نعم اياللي بتقولو ده 
حسام اي مسمعتيش

سماح سمعت بس اسمعني انت بقي انت عارف انا بنت مين وعارف تربوي ازاي ولو سمحت انك تقول كلام من هذا النوع قبل كده مش هسمح بيه دلوقتي
حسام هتعملي اي يعني 
سماح همشي يا حسام انا متربيه وتربيتي كويسه وانت عارف وعمري ما اعمل شي غلط مش عالشانك عالشان انا مش كده 
حسام مسكها جامد من درعها انتي بتاعتي انا وعمري ما هسيبك ولو شوفتك بتتكلمي بالطريقه دي تاني متعرفيش اي اللي هيحصلك 
سماح خافت جدا من طريقه كلامه وفضلت ساكته وشويه 
وبعدها حسام نام 
سماح بتكلم نفسها ليه مستحمله الطريقه دي منه عالشان عارفه أن بابا مش هيقف معايا بس انا لو فضلت كده هموت ياربي ريح قلبي انا تعبت جدا ونامت سماح وصحيت لقت حسام نزل فضلت تنادي علي مامتها 

الام نعم يا حبيبتي
سماح هو حسام نزل 
الام اه من شويه 
سماح ماما انا عايزه اسافر البلد عندكم اقعد يومين خلي بابا يكلم حسام 
الام مش لما تخفي لاول 
سماح انا بقيت تمام وكلها يومين واقدر امشي على رجلي بس نفسيا تعبانه وعايزه اشوف اخواتي 
الام حاضر هو جاي بكره هقوله 
تاني يوم الاب جه هو واخواتها ا
الام سماح نفسها تسافر كلم جوزها انها تيجي عندنا يومين 
الاب وشغل جوزها يعمل فيه اي
الام البت تعبانه وعايزه تغير جو
الاب بلاش دلع لما جوزها يفضي يبقي يجبها ويجي 
وهما عالغدا 
الاب عملتلي اي في موضوع الأرض اللي عايزها يا حسام

حسام اسبوع بالظبط والأرض هتكون بتاعتك
الاب هما وافقوا يبيعوا 
حسام هههههههههههه محدش يقدر يقول لحسام لا
طبعا الام مش عايزه تعرفها باللي قالو ابوها 
سماح عملتي اي ياماما 
الام قالي هتيجوا بس لما جوزك يعرف ياخد اجازه 
سماح امتي يعني
الام معرفش بقي يا سماح وانا ماشيه مع ابوكي بكره 
سماح ماشيه وسيباني
الام انتي بقيتي تتحركي اهو وانا اخواتك لازم ارعاهم 
سماح عرفت أن مافيش فايده مشيت الام والاب والبيت رجع گئيب تاني
وفيه يوم سماح انا نازله الشغل بكره لا حسام 
حسام لا
سماح انا بقيت كويسه والله 
حسام وانا قولت لا احنا مسافرين بكره شرم ٣ايام 
سماح بفرحه بجد وباسته في خدوا ربنا يخليك ليا يا حبيبي 

حسام فرحنا 
سماح جدا والله 
حسام تمام يلا بقي حضري الشنطه بتاعتك 
دخلت تحضرها وهي فرحنا ودخل حسام 
حسام خلصتي 
سماح قربت 
حسام ممكن تعملي كوبيا شاي طيب
سماح عيني ودخلت سماح وقعد حسام عالسرير حاسس بصداع بيدور علي برشام صداع في الكمودينو لقاه برشام منع الحمل خدو ودخل المطبخ اي ده يا سماح 
سماح تنحت عالطول بتخبي والمره دي نسيته في الدرج 
سماح ده برشام منع الحمل اصل 
حسام اصل اي مش عايزه تخلفي مني 
سماح انا بصراحه خايفه منك مش زي مانت فاهم اسمعني بس
ونزل فيها ضرب كالعاده وسبها ونزل وسماح طبعا عارفه أن لو كلمت باباها هيجي يكمل عليها 
مسكت الفون وبعتت رساله لامجد 
سماح ازيك يا امجد عامل اي.... .

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-