جديد

رواية ‏خونت ‏زوجي ‏كامله ‏بقلم ‏دوداا ‏حوده ‏الفصل ‏الثاني


#خونت زوجي
#الحلقه التانيه
دوداا حوده
فضل يضرب فيا لحد ما وشي كله جاب دم علي غلطه نا معملتهاش وسابني ونزل فوقت وغسلت وشي واتصلت بابا

سماح الو ايوه يا بابا
الاب ايوه ياهانم ياللي فضحتني
سماح فضحتك اي اللي بتقولو ده يا بابا
الاب اي اللي خلاكي تفتحي الباب لراجل غريب
سماح جوزي كان نايم. وبعدين انا كلمته من عالباب وخد الوصل ودخلت 
الاب لا والله كتر خيرك ما كنتي تدخلي تشربي الشاي
سماح مش وقته يابابا انا عايزك تيجي تخدي
الاب انا جاي فعلا بكره بس عالشان اشوف الموضوع ده انتي غلطانه وعايزه تروحي معايا 
سماح ده ردك بقولك ضربني 
الاب لو انا كنت قتلتك هو ده كان بيحصل في بيتي عالشان تعملي كده 
سماح قفلت السكه معقول معقول ده رد بابا بدل ما يجي يبهدله علي اللي عمله معقول هو ده سندي في الحياه ودخل حسام الشقه لقاها قاعده عالركنه مساء الخير

سماح مش بترد 
حسام قعد جنبها سماح فيه حاجات انا مش بحبها متنسيش اني صعيدي مينفعش تفتحي الباب لراجل غريب يالله قولي انا اسفه
سماح بصت جامد ليه وقالت اسفه اسفه على اي علي ضربك ولا اهانتك ولا كلامك الجارح 
حسام قولي اسفه ومش هعمل كده تاني 
سماح طبعا عالشان عارفه أن أن حقها مش هيجي اعتزرت وهي بتعيط خدها في حضنه وتاني يوم ابوها وامها واخواتها جم فتح الباب اول ماشافت مامتها جريت في حضنها وبعدين دخلوا المطبخ 
الام اي اللي في وشك ده 
سماح يعني بابا مقلش ليكي 

الام سماح يابنتي اسمعني كويس عيشتك في بيت ابوكي وانتي بنت كوم وعيشتك وانتي مطلقه كوم تاني وانتي عارفه ابوكي صعب ازاي حاولي تعيشي كويس مع جوزك وربنا يهدي سرك 
سماح سكتت لأنها حاسه انها اتهانت جامد ومحدش بيجبلها حقها أهلها مشيوا ودخل احمد. اوضه النوم لقاها قاعده عالسرير 
حسام اي هتنامي
سماح لا عادي يعني منا مش ورايا حاجه اعملها 
حسام تحبي نخرج وزي ما يكون مسجون وجاله افراج
سماح اه طبعا
حسام قومي اللبسي هنخرج انا وانتي وسعيد زميلي ومراته 
وفعلا لبسوا ولاكانت اول مره تشوف نورا مرات سعيد 
ازيكم يا جماعه والف الف مبروك عالجواز مع انها جت متاخره 

سماح الله يبارك فيكي وبعد كلام طويل انتي عسواله اوي ياسماح انتي بتشغلي
سماح لا والله
نورا طيب تحبي تيجي الشركه معايا ونشتغل سوا 
سماح اااه بس
حسام لا طبعا بتقولي اي تشتغل
سعيد يابنتي هي عندها شركه صغيره كده علي قدها وبعدين شغلها قريب من شغلنا يعني يدوب ننزل من هنا نبقي هنا
حسام طيب سبني افكر 
سماح اتخنقت جدا من تصرفه حتي مسبهاش هي ترفض بس كانت محتاجه الشغل. اوي عالشان تخرج من اللي هي فيه  هما في العربيه
حسام اي رايك في موضوع الشغل ده 
سماح اللي تشوفو
حسام ماشي طلما قصاد عيني عادي يعني ممكن تلاقني عندك في اي وقت 
سماح فرحت جدا لان كان نفسها تشتغل من زمان وتاني يوم وهي بتلبس اي القرف ده معندكيش لبس غير ده 

سماح مالو يا حسام
حسام مافيش مافيش يلا عالشان اوصلك
ونزلو وركبوا  العربيه ووصلها لشغلها ودخلت مكتب نورا صباح الخير 
نورا صباح النور نورتي شركتك 
سماح ميرسي ربنا يخليكي 
نورا تعالي بقي اوريكي مكتبك ودخلوا المكتب لقت انها مش لوحدها في المكتب معاها واحد تاني 
نورا وده امجد HRهنا في الشركه مدام سماح هتشتغل معانا في الحسابات يا امجد 
امجد مد ايدو يسلم نورتي الدنيا يا استاذه سماح 
سماح متردده تسلم ولا لا وبعدين سلمت شكرا يا استاذ امجد 

نورا بالله اقعدي علي مكتبك 
سماح فضلت تفكر لو احمد جه وشاف امجد معايا في نفس المكتب هيعمل اي بجد انا مصدقت خرجت وكده هيقعدني تاني
امجد استاذه سماح يا استاذه سماح انا هبعت اجيب غدا تحبي تتغدي 
سماح لا مش جعانه 

امجد انا هطلبلك نسكافيه ماشي
سماح ماشي اوكيه وفضلت برضه شغالها حسام وقالت هتصل بيه يجي وبعدين اشوف طريقته هتبقي ازاي لما يعرف أن معايا واحد في نفس المكتب بعدين قاعده سرحانه وامجد ماسك اتنين نسكافيه وجاي يحطه عالمكتب راح مج اندلق علي المكتب سماح انخضت 
امجد انا اسف والله انا همسحه وهي بتشيل الحاجه اللي عالمكتب وأمجد بيمسح المكتب وفجاه حسام دخل

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-