جديد

رواية ‏خونت ‏زوجي ‏بقلم ‏دوداا ‏حوده ‏الفصل ‏الثالث



#خونت زوجي
#الحلقه الثالثه
#دوداا حوده 
بمسح بلم الحاجه من عالمكتب وأمجد بيمسحوا بيص لقيت حسام واقف قدامي طبعا كان هيغم عليا مصيبه سودا
حسام مساء الخير جيت في وقت غلط ولا حاجه
امجد نعم هو مين حضرتك 
سماح بصوت مش طالع جوزي وحبيبي حسام 
امجد اهلا وسهلا معلش اصل كنت ماسك كوبيتين فغصب عني كوبيا وقعت 
حسام اه مقدرتش تقاوم جملها فاعصابك سابت فالكوبيا وقعت 

امجد نعم يا استاذ انت بتقول ايه 
سماح يالله يا حسام لو سمحت مينفعش الغلط ده 
حسام ضربها بالقلم انتي لسه شوفتي غلط قدامي با هانم
وخدها من ايدها زي الطفله ويعني بتحاول تمسك دموعها عالشان الناس متتفرجش عليها 
روحو البيت وداخل ساكت والله يا حسام انا كنت همشي اول ما عرفت أن معايا راجل في المكتب بس 
حسام بس اي وكمل ضرب فيها زي المره اللي فاتت 
وبليل لقاه الباب بيخبط فتح لقتاه سعيد ونورا 
حسام ازيك يا سعيد اهلا يا نورا 
نورا انا زعلانه منك اوي يا حسام اي اللي حصل ده 
حسام حصل ايه انا بغير علي مراتي ومش بحب تشتغل معاه راجل 
سعيد الكلام ده عيب يطلع منك يا حسام واحد متعلم ودارس برا 

حسام انا بقي صعيدي ومتربي علي كده 
نورا يا حسام امجد انسان محترم جدا ولو هو مش كده مكنتش هقبل أنه بشتغل معايا وبطبعك ده هتخلي مراتك تتغير لازم فعلا تديها ثقه اكتر من كده هي معملتش حاجه غلط ومن ناحيه أن مكتبها مع امجد ليك عليا يكون ليها مكتب لوحدها بعيد عنه
حسام لا شغل تاني لا
سعيد حسام بجد انا مش مصدق انت حسام زميلي محنا معانا زميلنا بنات وانت بتتعامل معاهم وعارف قد اي هما محترمين مش لازم يكون كل الشغل بنات انا مراتي اهو لو سبتها في شركه كل اللي فيها رجاله واثقه ان هي هتكون راجل زيهم 
دخلت سماح بالعصير مساء الخير ووشها كان في كدمه 
نورا بستغراب مساء الخير
حسام تعالي نقف في البلاكونه نشرب سيجاره 
نورا اي اللي في وشك ده 
سماح اتخبط
نورا نعم اتخبطي في وشك ازاي يعني 
سماح عيطت 
نورا طيب اهدي لينا كلام بعدين هاتي رقمك 
سماح أدتها الرقم وفضلت تطبطب عليها وبعدين دخل حسام وسعيد بيضحكوا سماح مسحت دموعها خوفا منه 

نورا ها يا حسام هستني سماح بكره
حسام طيب سبيني يومين
نورا طلما النيه موجوده ليه يومين 
حسام انا عايز كده وبعدها بشويه مشيوا 
حسام انتي عايزه تنزلي الشغل 
سماح لا مش عايزه مشاكل بيني وبينك 
حسام انا بحبك وبغير عليكي 
سماح اللي بيحب حد بيحتوي 
حسام والغلط لما يحصل عقابه اي
سماح انا لو غلط في أسلوب الاحترام احسن من الضرب
حسام طيب بعد ما وشك يروق انزلي الشغل انا موافق انك تشتغلي بس بشرط 
سماح ايه هو 
امجد ميتقلش ليه صباح الخير
سماح حاضر 

حسام بالله ادخلي خدي دش وتعالي 
من هنا سماح فكرت انها لازم تاخد حبوب منع الحمل مش هينفع تخلف الا لما حياتها تستقر 
وبعدها باسبوع نزلت الشغل ودخلت مكتب نورا
نورا نورتي الدنيا يا سماح
سماح حبيبتي ربنا يخليكي 
نورا انا نفذ وعدي وخليت ليكي مكتب لوحدك تعالي شوفي 
ودخلت مكتبها والباب خبط امجد 
امجد حمد لله علي السلامه 
سماح مش بترد 
نورا الله يسلمك وبالمناسبه الحلوه دي انا انا عزماكو عالغدا 
سماح لا انا مش جعانه 
نورا انا بقول غدا مش فطار 
امجد حس بحراج فخرج من المكتب 
نورا رفعت سماعه التلفون بالأمن الو استاذ حسام لو جه تتصلوا تبلغوني في اي وقت
سماح ده ليه

نورا ده اللي لازم يحصل متزعليش مني ده انسان همجي واكيد هيكون فيه شغل بينك وبين امجد أو بينك وبين اي حد تاني انا مش حباه مشاكل وفيه نفس الوقت حباه وجودك معانا 
سماح في البيت وعالغدا حسام انا كنت محتاجه فلوس وننزل انا وانت نجيب لبس يعجبك طلما لبسي مش عجبك 
حسام مش فاضي خدي نورا وروحي 
سماح انا حباه اجيب علي ذوقك 
خلاص اصبري لما افضي وجايه بتشيل الاكل اتكعبلت وقعت قدام المطبخ اه الحقني يا حسام جري عليها وشالها ونزل حاب دكتور قال الحمد لله مفيهاش كسر بس لازم تربيطها برباط ضاغط لمده اسبوع ومتتحركيش عليها 

سماح زعلت لأنها هتقعد في السرير اسبوع 
حسام كلم مامتها تيجي تعقد معاها وفعلا حصل وعملت اذن من الشغل وفيه يوم قاعده عالسرير ماسكه الفون عالفيس جلها رساله عالواتس من رقم غريب بصوره امجد 
انا حبيت اقولك الف سلامه باعتبار انك زميله معانا 
سماح يانهار اسود ودخل حسام الاوضه مالك مبرقه كده ليه

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-