روايات حديثة

روايه حب من اول رسمه الفصل السادس بقلم مني احمد

روايه حب من اول رسمه الفصل السادس بقلم مني احمد




 حب من اول رسمه 🖌️ 🎨

البارت السادس ✨✨

روح صوتك جمييل جدا ما شاء الله😅

صقر شكرا

ربيع انتي ي بت ي روح انتيييييي ي بت 

روح نعمممم 

تعالي في حد عايز يشوفك برا 

روح ب استغراب يشوفني 

مليش حد ومعرفش حد 

ربيع انجزي

روح جيه جيه 

خرجت روح 

روح ب صراخ ومرح عليياااااااااااااء 

علياء بدموع حضنت روح وحشتيني اوي ي روح 

روح وانتي كمان ي علياء تعالي ندخل اوضتي ونتكلم 

اقعدي ع السرير اقعدي 

عليااء وهي بتمسح دموعها 

من وقت م جوزوني غصب عني ي روح وانا انكسرت كنت طفله كل همها تلعب غمضت عيوني وفتحت لقيت جواز وبيت ومسؤوليه 

روح تلت سنين مشوفتكيش فيهم 

عليااء دلوقتي معايا ادم 

روح ب صدمه معقوله 

علياء ايوا والله ي روح انا طفله وهو طفل 

روح معلش ي حبيبتي حاولي تتاقلمي مع حياتك وتحتوي جوزك وابنك 

عليااااء يارب ي روح لأن تعبت هو الصراحه كويس معايا بس ابن اموا كل حاجه يورح يقولهالها وتفاصيل حياتي ومشاكلنا وهي بتمسكلي ع الواحده والي يشتغل بيهم يديهملها وهي إلي حاكمه وراسيه وكل حاجه 

روح اي دا بجد بكره النوع دا دا راجل عره 

روح احمم مقصدش هو اه يبر اهله بس مش كدا بردو 

علياء معاكي حق ي روح ربنا يصلح حاله ويسامح اهلي

وحشتيني اوي ي روح ووحشني ايام الدراسه 

قوليلي اخبارك اي 

روح م انتي عارفه ي علياء هيكون اخباري اي الحمد لله ربنا يطلعني منها ع خير يارب 

علياء ما تيجي نعمل زي ما كنا بنعمل زمان 

روح استني اسرح شعري ونحط مكياج ونتصور 

امسكي صوريني الاول 

علياء م تبتسمي ي بت اضحكي هو الضحك ب فلوس ولا خايفه خدودك تقفل علي عينيكي

روح ههههه لا 

علياء الله يبت ي روح صوره لقطه 

جميله اوي وانتي بتضحكي 

بس شعرك خف كدا لي كان طويل وزي سواد الليل 

روح هو طويل زي ما هو بس بيسقط ع طول يلا مش هتفرق تعالي نتصور صوره بقي  

عليا يلا 

روح الله جميله اوي ي بت 

مرات ابوها من عند الباب بتتصنط عليهم وفجاه انتي ي بت ي روح 

عليا اتخضت اااه ي قلبي هي لسا ب عمايلها 

روح اسكتي يختي 

روح نعم 

مرات ابوها 

يلا عشان نروق 

روح انتي مش شايفه صحبتي قاعده معايا 

مرات ابوها اتكلمي عدل  ولا عيزاني اجيلك

علياء خلاص قومي 

روح لا مش قايمه بقالي تلت سنين مشوفتكيش ويا عالم هشوفك تاني ولا لا 

مرات ابوها ب وعيد ليها ماشي ي روح وسابتها ومشيت

علياء ياباي عليها ربنا ياخدها عشان يريحك

روح ربنا يخليها ل ابنها وبيتها 

علياء انتي ي بنتي لسا سازجه كدا يضربوكي ويهينوكي ومطلعينين عينين اهلك وانتي تقولي اي 

لو كل العالم ي روح زي روحك كان العالم كله هيكون ف سلام 

أنا ماشيه عشان يدوب دا انا مسافرع أنا وجوزي والله جبني ي الخناق 

روح والدموع ف عيزنها واخدت علياء ب الحضن هتوحشيني اوي انتي لحقتي تقعدي 

علياء اه الفلوس دي خليها معاكي ي روح هاتي إلي نفسك فيه 

روح لا طبعاً

علياء عشان خاطري أنا خفت اجبلك حاجه متعجبكيش ف خليهم معاكي يمكن تحتاجيهم ي ستي

روح حبيبتي ي علياء 

علياء اه أنا بقي معايا فون وخط جديد ادي رقمي خديه تقدري تكلميني ف اي وقت مش هرد ع طول عشان مشغوله بس اول ما امسك الفون هرد علي طول 

روح ماشي هتوحشيني ي علياء 

علياء وانتي كمان تعالي اخرجي معايا عشان اتحرج 

روح يلا بينا 

جد روح ي هلا ي هلا علياء والله وكبرتي ي بت اتجوزتي ومعاكي ولد يسلم إلي ربوكي مش زي ناس قاعده ف اربيزنا لحد دلوقت 

علياء هو في زي روح ي ريتني زيها 

جد روح قبر يلمها 

روح بضيق خلق يلا ي علياء روحي عشان متتاخريش 

دخلت روح وهي سعيده جدا عشان شافت صحبتها 

ربيع اعمليلي شاي ي بت 

روح ف سرها بت لما تبتك بارد ابو تقل دم امك 

حطت فلوسها تحت المخده

سيف اخوها روح ممكن العب ع فونك 

روح لا 

سيف عشان خاطري أنا زهقان هلعب خمس دقائق واحطه مكانه 

روح طيب بس اوعي تلعب فيه 

سيف حاضر 

روح فتحت ليه الفون وخرجت تعمل شاي ل ربيع 

مرات ابوها

خد تعالي ي واد تعال بسرعه 

هات التيليفون دا 

أنا هوريكي ي بنت منال 

فتحت الصور ونشرت صورتها  بشعرها  وهي بتضحك ع اكونت الفيس 

مرات ابوها أنا هخليكي تتكسري النهاردة وحيات امك ل اوريكي ل يدفنوكي بالحياه النهاردة 

خد الفون وروح العب مكانك 

روح اتفضل 

ربيع احبك وانت مطيع 

روح حبك برص م تلم ملافظك 

ربيع طب غوري طيب جتك القرف 

دخلت روح 

هات ي سيف خلصت 

عند سقر بعد ما رسم شويه 

مسك فونه وقال م أتصفح ع الاكونت بتاعها يمكن ناشره رسومات ليها زيادة تأكيد 

صقر........ 

يتبع


لقراءة الفصل التالي اضغط هنا 👉

لفصول الرواية مجمعه اضغط هنا 👉

لمزيد من الروايات اضغط هنا 👉

مدونة الرسم بالكلمات
بواسطة : مدونة الرسم بالكلمات
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-