رواية عشق بين بحور الدم الفصل الثالث والثلاثون 33 بقلم اسماء السيد

رواية عشق بين بحور الدم الفصل الثالث والثلاثون 33 بقلم اسماء السيد

#عشق_بين_بحور_الدم
#البارت_ال33 

ادهم بسخريه:دلوقتي بتترجوني ههه الي بيرحم العباد ربنا وانتو شفتو غضب اندريه كابوني بس مشفتوش ادهم الجارحي الصعيدي لما بيقلب ......

عرفه بضحك:دا انتو ليلتك عسللل هههه...

ريتشارد برعب:ادهم ارجوك اتركني وشئني ......

ادهم بحده:يلا 1.2.3......

وفجأه بيتشنجو كلهم والكرسي بيفضل يلف بيهم بسرعه كبيره وكان واضح عليهم انهم بيتكهربوو.....

ادهم بهدوء:STOP.

بيوقفو الرجال الكراسي ب وحده التحكم ....وادهم بيقرب ويقف قدام ريتشارد وبيضحك بخبث:لازم نبدأها علي نضافه وانت ياما عملتتت فيا وفي غيري ههههه .وكلكم كلاب ولا تسووو...

بيرجع ورااا وبيرفع سلاحه وبيضرب كل واحد فيهم طلقتين في رجله وايده وهما صرخووو:STAR....

وفجأه بيشتغل الجهاز من تاني بس اقوي وهما بيصرخووو..

عرفه بهدوء:مش كفايه يازعيم هيموتو

ادهم ببرود:ماهوا دا الي انا عاوزه هيههه..اتأكد انهم ماتووو وارميهم في اي داهيه وتعالا ورايا علي المطار ....

عرفه بإبتسامه:اخيراا فريره يا بوص.....

وبياخد جاكيت بدلته وبيخرج برا المخزن وبيتجه للمطار...

ومابيفوتش وقت كبير وبيموت الجميع وعرفه بيتنهد :انتو عارفين هيروحو فيين نضفو كل حاجه ......وبيخرج

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في المساء وتحديدا الساعه 12 مساءً في  قصرالجارحي....وتحديدا في جناح وادهم

كانت قاعده دهب علي الكنبه زي ماهيا ومأكلتش ولا شربت ولا حتي نزلت طول اليوم كانت هتموت من القلق علي ادهمم....

قاطعها رنه موبايلها وكان عمران....بترد

دهب بهدوء:الووو

عمران بهدوء:اول مره تكسري كلمتي يا بت عمران

دهب بتوتر:يا ابوي اني مكسرتش كلمتك ولا نطقت ...

بيضحك بهدوء:وانتي عملتي الصح اهم حاجه انتي عامله ايبه...

دهب:الحمد لله يا ابوي اني بخير ....

عمران:مالك يا دهب حاسك مضايقه يا حبيبتي..

دهب بدموع:مش عارفه يا ابوي الدنيا عاوزه مني ايين انا زهقت والله كل ما اقول خلاص بقت حلوه تقلب تاني يا ابوي اني مبقتش متحمله

عمران بقلق:من اييه يا عمري الواد ادهم زعلك..

دهب بخوف عليه:لاء مزعلنيش بس انا هموت من الرعب علييه..كل شويه اقول اني مش بطيقه ولكن انا بعشقه..

عمران بضحك:يابت اتقلي شويه والله وبقيتي تعرفي تحبي يابت عمران..

بتستوعب دهب الي قالته وبتتكسف:بس يا ابوي بقا ...

عمران بحب:ربنا يصلحلك الحال المهم دلوك عاوزك في موضوع اكده...

دهب بقلق:موضوع اييه..

عمران بتنهيده:هو انتي لما اصريتي انك تروحي المصانع في مصر كان لييه...

بتتذكر دهب الي عرفته:ااه دا كان عشان .....وبتبص تلاقي ادهم داخل من الباب وواضح عليه الارهاق...خلاص يا ابوي بكرا هكلمك وهقولك كل الي عرفته...

عمران بضحك:خلاص ياستي الصبح هكلمك سلام ...وبيقفل...

بترمي التليفون وبتجري علييه وبدون وعي بتشعلق في رقبته وهو بيحاوط خصرها وبيرفعها لييه وهو مبتسم

دهب بدموع:كنت فيين كل ده يا ادهم...

بيمسح علي شعرها بهدوء وحنان:كنت بخلص من كل الي فات ..

دهب بتبصله وهو مزال رافعها وبتعيط بقلق:يعني انا مش فارقه عندك حتي مسألتش عليا بمكالمه انا كنت هموت هنا علييك وانت مش سأل فيا حتي.....

بيتنهد ادهم وبيمد اييده ويحملها بذراعيه وبيتجه للسرير وهيا حاولت تفلت معرفتش ....

بيقعد علي السرير وبيحطها علي رجله وهيا مزالت بتعيط.

ادهم بهدوء:انا عاوزك تهدي خالص هششش انا بخير وكل حاجه تمام وبعدين مكنتش اعرف انك بتحبيني اوي كدا لاء وبتعشقيني كمان..

بتتكسف دهب لانها عرفت انه سمع المكالمه ودفنت وشها في رقبته بخجل وهو ابتسم.....

ادهم بتعب:بصي انا جاي من سفر وهموت وانام بس عاوز اخد شاور الاول..

دهب بتتصدم وبتبصله:سفر انت كنت في القاهره..

بيحطها ادهم علي السرير ببطيء وبيقوم يقلع جاكيت بدلته :انا رحت لندن وايطاليا وجيت..

دهب بشهقه:نعممم رحت فين من دوله لدوله لمصر للصعيد كل دا في36 ساعه بس ..

بيبصله ادهم بضحك:دا انتي بتحسبيلي بقا ااه يستي ..

دهب بصدمه:هو انتو كرجال اعمال واغنياء وكدا الوقت عندكم بيقف ولا اييه يعني السفر بيكون 8 ساعات 9 ساعات ومشاء الله بتلفو العالم في كام ساعه بس..

ادهم بضحك: الله اكبر اييه يا حبيبتي عيونك الحلوين دول هيرشقو فيااا .....

بتضحك دهب غصب عنها:باجدع مش قصدي.

بيضحك وبيدخل الحمام.....وهيا بتبتسم ....

بعد شويه بيطلع ادهم وهو لابس بنطال اسود وفانله بحملات سوداء تبرز عضلاته...وشعره مبلول وحاطط علي رقبته فوطه...وهيا بتشوفه وبتسرح فييه

ادهم بإبتسامه:عارف اني واد مز والبنات هتموت علياا...

بتحس دهب ان ودانها هتطلع نار من الغيره وبتقف وبتمسكه من حملات الفانله:نعمم مين دول الي هيموتو عليك قواي بس وانا هخلص علييهم

بيبصلها ادهم شويه وفجأه انفجر في الضحك:هموووت ههههه...

دهب بسرعه:بعيد الشر علييك .....

ادهم بحب:سبحان مغير الاحوال هيا دي هرمونات الحمل ولا اييه امبارح مش طيقاني ودلوقتى عوزاني... 

بتتحرج دهب وبتبعد عنه ولكن هو بيمسك ايدها وبيشدها لعنده وبيحاوط خصرها:تعالي بس ياست القماصه انتي متعرفيش انتي وحشاني ازاي... 

بتتكسف دهب وخدودها بتحمر:بس بقا... 

وقرب ادهم وحضنها وهيا حضنته ولكن فجأه ادهم حس بحاجه غريبه وبعد فجأه ودهب استغربت:معلش عاوز اشرب ممكن تجيبيلي ميه.. 

دهب بستغراب:حاضر هنزل اجبلك.. 

وبتلف وتدخل تلبس الاسدال وبتنزل بسرعه وهو متابعها وبيتجه للدريسنج وبيفتح الخزنه الي في الحيطه وبيطلع منها علبه الدوا الغريبه وبياخد حبيتين بدون ميه حتي وبيرجع كل حاجه مكانها تاني...... وبيلاقي نفسه تعرق وهو مش حاسس.... 

قاطعه رنه تليفونه وكان عرفه... 

ادهم:هاا ارغي... 

عرفه بضحك:ياعم مالك كنت عاوز اقولك حاجه

ادهم:اييه... 

عرفه:الاعضاء عاوزين يقابلوك بكراا.... 

ادهم:تمام بكرا .... 

عرفه بستغراب:مالك يا ادهم.. 

ادهم بتعب:مش عارف اصلي لسا واخد الدواا

اتنهد عرفه بضيق:بردو يا ادهم يا صاحبي مينفعش كدا.. 

ادهم بغضب:عرفه قولتلك مش هعمل حاجه انا مراتي محتاجاني جمبها وابني الي جاي في السكه داا... 

عرفه بإنفعال:مراتك محتجاك جمبها العمر كله مش كام يوم بس يا صاحبي ولازم تعملها انت بقالك4 سنين مأجل الحوار دا..... 

بيقفل ادهم الخط وبيرمي الموبايل علي التربيزه وبيقعد وبيحط ذراعيه علي رجله وبيدفن راسه في ايده وهو محتار وحاسس انه تايه.... 

وفجأه بيقوم ويدخل الحمام وبيتوضي وبيلبس تيشرت بنص كم رمادي وبيحط السجاده وبيبدأ يصلي وهو شايل هم الدنيا...... 

@@@@@@@@@@@@@@ 
تحت في المطبخ...... 

كانت دهب داخله المطبخ الي كان فاضي ومفيش فييه حد
،، قربت من التلاجه وجابت ازازه مايه وكوبايه وكانت خارجه.. 

فجأه وقف في وشها تماره ودهب اتخضت.... 

تماره بغل:بتعملي اييه هنا

دهب ببرود:وانتي مالك.. 

تماره بحقد:انا الي بسألك.. 

دهب بضيق:ميخصكش.... وكانت خارجه ولكن وقفها صوت تماره.. 

تماره بغل اكبر:اييه الي رجعك.. 

بتلف ليها دهب ببرود:رجعت بيت جوزي انما انتي اييه الي مقعدك هنا ولا ملكيش بيت.... 

تماره بكره:انا قاعده في بيت خالتي وبعدين مش قولتلك قبل كدا تبعدي عن ادهم عشان هو ملكي وليا انا.. 

دهب بتحط الازازه والكوبايه علي الرخامه وبتقرب منها بإبتسامه بارده وفجأه بتمسكها من طرحتها من الخلف:عموماً هو ملكي انا وليا انا واوالشاطر الي يضحك في الاخر وانا ضحكت وقاعده في قلبه ومربعه لاء والدور والباقي مين الي حلاله ومراته علي سنه الله ورسوله ومين الشمال الي بتجري ورا راجل متجوز..... 

وبتسيبها وبتلف تاخد الحاجه وبتطلع من المطبخ وبتتجه لفوق وهيا حاسه ب النصر وتماره بتبصلها بتوعد وكره... 

@@@@@@@@@@@@@@@
استوووووب.... 

لمتابعة باقي الرواية زوروا قناتنا على التليجرام من هنا  

تعليقات