جديد
عالم الروايات
منذ عام

رواية ملك في قلب صعيدي الفصل الثاني بقلم مريم محمد

 رواية ملك في قلب صعيدي الفصل الثاني بقلم مريم محمد#ملك_في_قلب_صعيديبارت2فتح حازم باب غرفتها و ...
اقرأ المزيد
عالم الروايات
منذ عام

رواية ملك في قلب صعيدي بقلم مريم محمد

رواية ملك في قلب صعيدي بقلم مريم محمد الطبق مكسور عساف بغضب: يعني ايرد عليه: يعني بنتك مش ...
اقرأ المزيد
عالم الروايات
منذ عام

رواية جوازة مؤجلة بقلم دنيا ثروت

 اي الد'م اللي علي سريرك ده يابت انتي لسه بنت بنود اي الهباب دهريتال بصت علي الد'م: لا ياماما د...
اقرأ المزيد
عالم الروايات
منذ عام

رواية حواء بين سلاسل القدر الفصل الثاني بقلم لادو...

 رواية حواء بين سلاسل القدر الفصل الثاني بقلم لادو عنيم هتفَ بجديه"قبل ما أتفضل جوه فين ال...
اقرأ المزيد
عالم الروايات
منذ عام

رواية حواء بين سلاسل القدر الفصل الاول بقلم لادو عنيم

 حواء بين سلاسل القدر _ح_1#أديبة_الأحساس_العازف_لادو_غنيمـــــــــ🎸بدروب الحياة تفتح الأبواب.و...
اقرأ المزيد
بدون قسم
منذ عام

رواية امل الحياه

  رواية امل الحياه الفصل الرابع 4 بقلم يارا عبد العزيز الفصل الرابع عدا من قدام المطب...
اقرأ المزيد
بدون قسم
منذ عام

رواية جرح قلبي

  رواية جرح قلبي الفصل الاول 1 بقلم نور شريف يا عمي دي المره المليون اللي اتقدم فيها لنيره...
اقرأ المزيد
بدون قسم
منذ عام

رواية غرام وانتقام الفصل السادس 6 بقلم نور

  رواية غرام وانتقام -عدى ف ايه مالك-ماما غرام-ماتنطق ف ايه-ماما طردت غرام من البيتبصله بص...
اقرأ المزيد
روايات رومانسية
منذ عام

رواية اخيه الجاني الفصل السابع 7 بقلم دنيا ثروت

 رواية اخيه الجاني الفصل السابع 7 بقلم دنيا ثروت #اخيه_الجانيفريده بلحظه خوف خرجت بسرعههدي...
اقرأ المزيد
روايات رومانسية
منذ عام

رواية مواجهة القدر ترويض ملوك العشق الفصل الرابع عشر...

  رواية مواجهة القدر ترويض ملوك العشق الفصل الرابع عشر بقلم لادو غنيم#ترويض_ملوك_العشقطب ي...
اقرأ المزيد

روايه لم انساكي يوم الفصل التاسع بقلم ايه الفرجاني

 روايه لم انساكي يوم الفصل التاسع 

بقلم ايه الفرجاني 

هذه الرواية متوفرة فقط على 👇

(مدونه الرسم بالكلمات )

لمتابعه روايه لم انساكي يوم كامله اضغط هنا 👇

(روايه لم انساكي يوم )

البارت  التاسع 

عند حسن  فى الشركه  كان قاعد مستى حسام  فى  مكتبو  

وحسام  دخل  اتفاجئ  بحسن  وهوا  واقف  بيبص  من الشباك 

- حسام 

حسن  خير  فى حاجه  مهمه  للدرجادي  مستنينى فى مكتبى 

حسن  قعد  وحسام  كمان  

-حسن  ايوا  الموضوع  مهم  

ومينفعش اتاخر  بيه  اكتر من كده لانى مش ضامن  اه الى ممكن يحصل تانى

موضوع ايه ده الى  مستنينى  فى مكتبى  علشانو  يبقى مهم 

قول طيب

-حسن  ريم  تبعد عنها

حسام قلبو دق جامد وادايق وظهر عليه وقال

-حسام

ودا ليه ممكن افهم 

- حسن

حسام بلا لف ودوران انت عارف كويس ليه فمتعملش نفسك مش فاهم 

- حسام بعصبيه

لامش فاهم ي حسن ممكن تفهمنى

واكمل انت عارف كويس جدا انى بحب ريم وانى راجعت عالشنها وجاى تقولى ابعد عنها 

- حسن بنفس العصبيه

كنت بتحبها وموضوع راجع عالشنها ده مش داخل دماغى لانك لو فعلا بتحبها مكنتش خطبت حد غيرها وهيا قاعده بتعد السعات والايام عالشان ترجع كانت مستنياك لاكن حضرتك كسرت قلبها وخطبت لا ومش مكفيك عايز تقرب منها وانت خاطب كمان ايه مفيش دم للدرجادي ي اخى احترم الانسانه الى انت خطبها وبطل تلعب ببنات الناس واكمل بتحزير وهوا رافع صبعه فى وش حسام ابعد عن اختى احسلك ي حسام ولا صدقنى هنسى اننا كنا فى يوم صحاب وقبل ماحسام يرد عليه كان حسن خرج وخبط الباب وراه جامد

حسام قعد على الكرسى وهوا مصدوم ومش مصدق الى حسن قالو حسن 

الى كان بيعتبرو اخوه وكان بيحكيلو على كل حاجه وعارف انو بيحب ريم قد ايه معقول هواكمان بيقولو كده

 نزل  راسو لتحت وحط ايدو عليها وقال

ليه بس كده محدش فهمنى ولا حدحاسس بيا حتى ريم نفسها مبقتش طايقه انى اقرب منها وبعدين رفع راسو وهوا مبتسم لما افتكر ريم وقال مش مشكله المهم انها لسه بتحبنى هيا قالتلي كده وانا هعمل المستحيل عالشنها ومستحيل استغنى عنها

~~~

ريم  وسلمى  خرجو  من  المحاضره 

- ريم 

قوليلي  بقى  ايه  الى  جابك  انت واحمد  لما  كنت  واقفه  انا  وحسام  انتى  مش  عارفه  انهم  كان  ممكن  يتخانقو  تانى 

- سلمى 

انا  الى  المفروض  اسالك حسام كان بيعمل ايه هنا 

ريم  كانت  هتقول  لسلمى  وبعدين  قالت فى نفسها  لو  قلتلها  هتقول لحسن  والموضوع هيكبر  وانا حاسه انو حسن  متغير من ناحيه  حسام  ومش طايقه  بسبى  ومش  هزيد  الموضوع عليه  وقالت 

- ريم 

ولا حاجه  كان  بيعتزر على الى عملو  وانو  هينسانى  ومش  هيتعرضلى  تانى 

- سلمى  بغموض 

بس  هوا ده الي حصل 

قد يعجبك ايضا

- ريم  بتوتر 

اه  وانا هكذب ليه انتى عارفه انى مش بخبى عليكى حاجه 

- سلمى 

تمام  هصدق مع ان الموضوع ده  مش  داخل  دامغى 

__~~بعد ساعه__~~

- سلمى 

امال  احمد  فين  بقالنا  ساعه  كده قاعدين  انا  هرن عليه 

-ريم

كنا روحنا من بدرى لو عرفنا انو هيتاخر بس دا محضراتو خلصت من بدرى

_~~~

- احمد  كان  رايح  الشركه  عالشان يتكلم  مع  حسن  بخصوص  ريم  ويفهم  منو  موضوع  حسام 

وهوا  داخل  حسام  شافو  وادايق  جدا  ولقاه  رايح  عند  حسن   بس  حسن  مكنش  فى  المكتب  وكان قاعد مع  موظف  واحمد  راح  عندو 

- احمد 

السلام عليكم 

- حسن  وعليكم السلام  

خير  ي احمد  اقعد 

- احمد  بصراحه  انا  كنت  عايزك  فى موضوع  شخصى وبص  على  الشخص اللي كان قاعد وحسن قالو  طب تعالى  فى  المكتب  بس  احمد  شاف  حسام  واقف  جنب  منهم  وحب  يغظو وقال 

لا مش  مستاهله  كده كده الموضوع الى عايز اتكلم  فيه   كله  هيعرفو  بعدين  واكمل  بابتسامه  دا طبعا بعد  موافقتك 

- حسن بستغراب 

موفقتى انا 

- احمد اه واكمل  بتوتر 

بصراحه  انا  جاى  اطلب  ايد  ريم  عارف  انو  الموضوع  ده  مينفعش  نتكلم  فيه  هنا  بس انا  بصراحه  مقدرتش استنى  اكتر من كده   واقولك  اشوف  رايك  لو موافق  اجيب  اهلى  واجى 

- حسن  كان  قاعد  مش عارف يقول ايه  هوا  عارف  انو ريم  مازالت  بتحب  حسام وطول عمرها  رافضه  الموضوع  لاجلو  واكمل  فى نفسو بس حسام  شاف  حياتو وخطب  وهيا كمان  لازم  تشوف  حيتها  وتنساه  بس انا مش هقدر اقرر  عنها  لانو  الموضوع ده  هياخد وقت  طويل  عالبال  ماتنسى  وتبدا  تعيش  حيتها من تانى 

وبعدين  قال 

- حسن   

والله  ي احمد  انت  شخص  كويس  جدا  وبصراحه انا  مش  هلاقي  لاختى  احسن  منك واكمل ببعض التوتر 

بس  ريم  يعنى دا  شى يخص  حيتها  هيا  وانا مش  هقدر  اقرر  عنها  حاجه 

- احمد  بمقاطعه 

لا  متقلقش  انا  اخت ورايها  قبل  ما اجى  وهيا  موافقة 

-حسن  بصدمه

ايه  ريم  وافقت  عليك  مش معقول 

- احمد  باستغراب  هوا  ايه  الى مش معقول


#لم_انساكى_يوما 

#ايه_الفرجاني

التفاعل نزل من البارت الاول لحد كام واسفه جدا للمتابعيني بس لو التفاعل مرجعش البارت ده انا هوقف تنزيل

لمتابعه القرائة اضغط هنا 👉

تعليقات
تعليقات Bloggerتعليقات Disqus



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-