روايه للعشق قيود الفصل الرابع 4 بقلم بسملة بدوي
ياخبتي هي حصلت يا ادهم هو احنا سكتناااااله دخل بحمااااره ولا اي وبنت الـ **** دي معندهاش اهل يسألوا عليها بس ثواني وسكتت برعب..... انا انا
مسكها من شعرها بتجبر..... انتي بتكلمي مين يابت الـ**** كدا
نجوه بدموع..... حرام عليك بقا يشيخ حس بيا مش مكفيك الاتنين الي فوق ومشركني فيك كمان بتخوني مـ قاطعها بعصبيه..... اكتمي انا هوريكي هو مين الي سكتناله ودخل بحماره ياتربيه الحواري
نجوه بخوف.....اي هتضربني وانت عمرك ماعملتها صرخ فيها..... غووووووري من وشي لمي هدوم وربنا مانتي قاعده فيها
احلام بغل..... وهي عملت اي لكل دا يعني .. هي عملت كدا من حرقتها قاطعها ادهم وهو بيصرخ فيها..... طب حصليها مش عاملالي فبها فتحي حسان وبتدافعي عنها ياااااااااااااالا معاها وربنا انتي كمان ماقاعده فيها وبعدين بص على الي واقفه على الباب بتابع كل الي يحصل بشماته..... وانتييييييي بتتصنتي على اي انتي كمان
مرفت "مراته التالته" بخوف.... انا بس كنت
ادهم بجنون...... معاااااااهم باختي يالا
مرفت بخضه..... طب وانا مالي بيهم انا ذنبي اييييي
صرخ بتجبر...... كلمه زيااااااده ومش هتسميلي مرااااااا.... غووووووووورووووووا من وشيييييي... نسوان عايزه الحرق
دهب واقفه بتعيط بانهيار من الكسوف والوضع الي شافوها فيه
ادهم حاله في ثواني اتبدل من العصبيه للحنيه.... دهبي ء
دهب زقته وجريت على برا وهي بتعيط لسا
رمى نفسه على اول مقعد قابله وقال ببأس...... شكلها ايام لايعلم بيها الا ربنا
بقلمي بسمله بدوي
..
فاطمه بضحك..... التلاته هههه يستاهلوا... التلاته حرابيق عايزين الحرق
دلال كبيره الخدم: كله كوم وهو بيقولها يافتحي ياحسان دي كوم تاني قتلتني ضحك ولا اما شاف ميرفت وهي بتتصنت عليهم فطستني ضحك وهي بتقول وانا ذنبي اي بس بعد ما قاالها تحصلهم وخلى كل واحده تروح لبيت ابوها ضحك يابطه والله
فاطمه بخبث..... الواد دا اه معرفتش اربيه بسبب سفالته بس راجل طب ودهب
دلال بكسوف..... قفشوه مقعدها على رجله ونازل فيها قاطعها فارس بصوت مصخك...... بتتفقوا على مين المرادي انتو الاتنين اما بتتجمعوا ياخوفي اكيد في مصيبه حصلت ثواني ثواني وراح جاب طبق وبعدين كيس فشار وفضاه وسحب كرسي قدامهم وقال بتركيز مضخك..... ها ها كملي كُلي اذان صاغيه حصل اي بقا احكوا
حكوا ليه الي حصل ثواني وانفجر في الضحك.... ياخبر طب وربنا زعلان ازاي المشهد دا عدى كدا من غير ما اكون حاضره
فاطمه ضربته على راسه..... اعفل بقا وبعدين هي سينما بروح امك
فارس بضخك..... طب وربنا امررر ابنك عايش دور السلطان وحريمه ههههه
فجأه سكت بخضه وقام بسرعه بس اتكعبل وقع وعليه الفشار اما سمع صوت ادهم..... هوريك دور السطان على حق وبالاخص وهو بيعدم الخاين الفتان
فارس بخضه..... سلام قولا من رب رحييييم يا اماااااااا
عند دهب
دهب بدموع.... انا همشي بجد
نيره بخضه.... ايه هتروحي فين بس وادهم بيه وربنا لو عرف لـيطين عيشتنا كلنا
الى هنا ولم تعد تتحمل صرخت باهتياج...... ادهم بيه ادهم بيه انا اتخنقت حرام علييكووووا حسوا بيا بقاا
نيره حضنتها بحزن.... مالك بس ياحبيبتي اهدى طيب والي انتي عايزاه هيحصل وانا معاكي
دهب ببكاء طفولي ..... عايزه امشي اروح لماما
نيره بخوف..... بس ادهم بيه مش هيسمحلك بكدا
صرخت بدموع..... اناااا حره هو مين هو عشان يسمحلي او لا ثواني وسمعوا اصواتا رجوليا جعلت من دهب يصفر وجهها من الخوف
نيره خبطت على صدرها بخضه..... يالهوي اي الصوت دا دا شكله عم ادهم بيه ومش ناوي على خير بعد ما رجعله بنته يارب استر .. خليكي هنا هنزل اشوف في اي اوعى تنزلي يادهب هنا امن ليكي محدش عارف ناويين على اي دول
عبد الغزيز بصراخ........ اي يااااابن اخوياااااا تعالى خدلك الميييييييين تعالى ايييه طايح في الكل ليه مالك مش عامل احترام لا لكبير ولا لصغير هي دي امانتي ياااابن اخويا هااااا استحملت جبروتك وقله ادبك وظلمك لبنتي وقولت هيكبر وهيعقل بس بردوا ماتهددتش لا دا انت بتزيد قولت ممكن عشان ماجبتلوش العيل جبتلك بدل العيل تلااااااته يااااشيخ وبردوا لسا الداء فيك عاملي فيها الكببر ونااااااااااهب كل الشغل خاطه في كرشك محدش له الكلمه غيرك ولا راضين يسمعوا غير منك الكلمه كلمتك والشورى شورتك محدش يستجرى يعمل حاجه من غير مايرجعلك بس اناااااااا خلاااااص معتش ساكتلك وهعرف اجيب حق بنتي كويس قدها وقدود انا واخوهاااا لسا على وش الدنيا والخدامه بنت الـ ***** الي لافه عليك و قاطعها ادهم بغضب جحيمي...... عمييييييييييييييييييي لحد هنا وكفايه ماسمحلكش
عبد الغزيز بشجاعه زايفه وهو من جواه مرعوبه من ادهم...... عمك دبب بلا عمي بلا **** انت خليت فيها عمييييييييييي بنت ال******* دي بتاعه ***** جرى عليه ادهم خنقه بايده بغل...... هي مين دي ياراجل يااشايب ياعايب وربنا مانا عاااتقك من ايدي
جري عليه ابن عمه اسلام بغل....... ابعد عن ابويا يا*****هي حصلت ترفع ايدك ***** عليه
ادهم رمى عمه ومسك في اسلام ونزل فيه ضرب تحت صراخ الستات
كانت واقفه على السلم برعب عليها حبيب خافقها وهي بتشوف كل الي بيحصل وبتلوم نفسها...... انا انا السبب يارب احمهولي يارب ... ااااااااه سيبي ايدي
نجوه بشر...... بقا انتي يابت الـ***** يحصلي كدا ويحصل اهلي كدا من تحت راسك طب وعزه وجلاله الله مانا عتقاكي يابنت*********
دهب بتحاول تبعد عنها مش عارفه .. فاطمه جريت عليها بخوف هي ودلال وبيحاولوا يبعدوا عزه عنها بس مش قادرين عليها بس ادهم ..
لمتابعه باقي فصول الرواية اضغط هنا 👇