روايات حديثة

رواية جميلة في قلب الاسد 2 البارت الحادي والثلاثين ( عشق الاسد ) للكاتبة شهد هاني

جميلة في قلب الاسد 2
عشق الاسد 


 الجزء الثاني البارت 31

:صلوا علي رسول الله.♥️

دكتور:المدام في بطنها تؤام.

أسد فتح:عينه وقال مشاء الله طب ي دكتور انا عندي الأهم المدام عندي.

دكتور: بإذن الله هتقوم هي والاولاد.

هنا جميله:بصت لي اسد هي بتعيط بتقول أسد ونبي خليك معايا انا خايفه اوي امو*ت اسيب عيالي لوحدي تجيب ليهم مرات اب.

أسد بخوف:مسك ايد جميله عشان يطمنها وقال انتي بتقولي اي ي جميله انتي ان شاء الله هتقومي ونربيهم سوا.

جميله عيطت: مع صوت صويتها الي جايب اخر المستشفي.

دكتور:كان بيولدها.

أسد: كان معاها ماسك ايدها وقالت هانت ياروح قلبي بس انتي بس اهدي اهدي خالص اوعي تغمضي عينك عشان خاطري.

هنا جميله صوتت:وسمعنا صوت عياط بيبي ومكنش أسد مركز مع جميله ماسك فيها جامد وخايف تغمض عينيها.

دكتور:شدي حيلك وعلي صوتك اكتر.

هنا جميله: صوتتتتتت بصوتها كله وظهر صوت الطفل كمان.

هنا:جميله ريحت ومسكت ايد اسد وقالت أنا ولدت ي أسد صح.

أسد:باس راسها وقال اه ي قلب الاسد.

دكتور:جه ماسك معاه طفل والممرضه معاها طفل وقالوا اتفضل ي استاذ أسد شوف اولاد حضرتك قبل م يروحوا الحضانه.

أسد:بيمد ايده هو خايف في رعشه في جسمه لي اول مره احساس انه هيمسك حته منه.

جميله بحب:مد ايدك ي أسد شيل ابننا أو بنتنا.

دكتور:ربنا رزقكم بولدين زي القمر يتربى في عزكم يارب .

هنا جميله أسد:فتحه عنيهم بفرح كبير.

واسد:مسك طفل وكان نزل بشعر كان لونه أصفر وحجمه صغير جدا وقال أسد شبهك ي جميله اوي.

جميله: مسكت الطفل التاني من ايد الممرضه وقالت مشاء الله حبيب ماما..

هما ليالي:دخلت بسرعه الاوضه وقالت فين ولاد اختي عاوزه اشافهم .

جميله ضحكت:وقالت خدي ي ستي.

هنا دكتور:قال انا عاوز اخد الاطفال الحضانات .

جميله بخوف:ليه في اي.

دكتور:مش تخافي ي مدام هما اسبوع او اسبوعين بس عشان انتي ولده بدري عن معادك بس.

أسد:طمن جميله وقال ليالي خلي بالك من جميله عقبال م اطلع اطمن زين واخد الأولاد علي الحضانا.

ليالي: ماشي وبصت لي جميله وقالت الف الف مبروك ي قلب اختك.

جميله: الله يبارك فيكي ياقلب اختك عقبالك هانت اهي.

ليالي:ياسوحتي ليه بس بتفكريني ليه بسسسسسس.

عند أسد:طبع هو شايل اولاده جري عليه زين.

 وقال ولاد اخويا مشاء الله.

أسد بحب:خد إذن لي أبن اخوك . 

زين:هنا هو بيمسك الطفل من ايد أسد حس بي إحساس غريب وتخيل هو بيمسك ابنه أو بنته من ليالي.

أسد:مسك الطفل واذن في ودنه وكان صوته حلو جدا.

زين:اذن لي طفل وحبه جدا وقال تسميهم اي.

أسد:هسمي ابو شعر اصفر دا عمار ابو شعر اسمر دا عزام.

زين:مشاء الله يتربوا في عزك ي حبيب اخوك.

عدت الايام وسنين وعزام وعمار مجانين جميله.

أسد: فرحان بي عالته.

جميله:نايمه بعمق شديد في حضن أسد.

دخل عمار بغضب الطفل الي يمتلك خمس سنوات:جري علي اوضه أمه جميله.

جميله:نايمه بعمق جدا.

عمار بغضب:مامي بابي الحضانه عاوز اروح زمان حوريه راحت الحضانه.

جميله:قامت من حضن أسد بغضب وقالت مين قالك ياض اني هعلمك في زمن حجازي.

عمار:حط ايده في وسطه قال اومال هكون اي ي عني.

جميله:روح ياض نام انا هدخلك دبلوم زراعه.

أسد:قام وقال استغفر الله العظيم واد ي عمار انا هقوم اهو عشان اوديك فكك من أمك دي.

دخل عزام:بحنيه جري علي حضن جميله وقال صباح الاناناس علي اجمل ماما ي ناس.

جميله ضحكت:وقالت ياض انت خاطف قلبي من ساعه م جيت.

أسد بغضب:انا قولت اي ي عزام.

عزام 'قولت اني مش احضن امي التاني بس هي امي.

عمار:بابا عزام باس بنت معانا في الفصل اسمها قمر.

أسد:يالهوووووي ياض انت طالع باد بوي لمين.

جميله:احلا باد بوي ابني القمر لازم بتحب ويتحب.

عند ليالي:ي بت ي حوريه مش توجعي قلبي تعالي عشان الم شعرك.

حوريه:عند اربع سنين ونص قالت عمار قال ليا بيحب شعري كدا.

زين:طلع من الاوضه وشال حوريه وقال ي حببتي انتي شعرك جميل اخاف عليكي يتحسد.

حوريه:باست زين بحب وقالت بحبك اوي ي بابا عشانك انت بس هلم شعري.

زين بحب:انا بموت فيكي ي قلب ابوكي 

ليالي بغيظ: استغفر الله العظيم وانا بنت البطه سوده ياعني.

عند مكان التاني واحد راكب في العربيه: بيقول لازم نخطف عيال اسد هنا ضروري لي البوص 

يتبعععععع


رابط البارت الثاني والثلاثون

 

تابعنا على فيسبوك من هنا 👉

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-