جديد
عالم الروايات
منذ عام

رواية ملك في قلب صعيدي الفصل الثاني بقلم مريم محمد

 رواية ملك في قلب صعيدي الفصل الثاني بقلم مريم محمد#ملك_في_قلب_صعيديبارت2فتح حازم باب غرفتها و ...
اقرأ المزيد
عالم الروايات
منذ عام

رواية ملك في قلب صعيدي بقلم مريم محمد

رواية ملك في قلب صعيدي بقلم مريم محمد الطبق مكسور عساف بغضب: يعني ايرد عليه: يعني بنتك مش ...
اقرأ المزيد
عالم الروايات
منذ عام

رواية جوازة مؤجلة بقلم دنيا ثروت

 اي الد'م اللي علي سريرك ده يابت انتي لسه بنت بنود اي الهباب دهريتال بصت علي الد'م: لا ياماما د...
اقرأ المزيد
عالم الروايات
منذ عام

رواية حواء بين سلاسل القدر الفصل الثاني بقلم لادو...

 رواية حواء بين سلاسل القدر الفصل الثاني بقلم لادو عنيم هتفَ بجديه"قبل ما أتفضل جوه فين ال...
اقرأ المزيد
عالم الروايات
منذ عام

رواية حواء بين سلاسل القدر الفصل الاول بقلم لادو عنيم

 حواء بين سلاسل القدر _ح_1#أديبة_الأحساس_العازف_لادو_غنيمـــــــــ🎸بدروب الحياة تفتح الأبواب.و...
اقرأ المزيد
بدون قسم
منذ عام

رواية امل الحياه

  رواية امل الحياه الفصل الرابع 4 بقلم يارا عبد العزيز الفصل الرابع عدا من قدام المطب...
اقرأ المزيد
بدون قسم
منذ عام

رواية جرح قلبي

  رواية جرح قلبي الفصل الاول 1 بقلم نور شريف يا عمي دي المره المليون اللي اتقدم فيها لنيره...
اقرأ المزيد
بدون قسم
منذ عام

رواية غرام وانتقام الفصل السادس 6 بقلم نور

  رواية غرام وانتقام -عدى ف ايه مالك-ماما غرام-ماتنطق ف ايه-ماما طردت غرام من البيتبصله بص...
اقرأ المزيد
روايات رومانسية
منذ عام

رواية اخيه الجاني الفصل السابع 7 بقلم دنيا ثروت

 رواية اخيه الجاني الفصل السابع 7 بقلم دنيا ثروت #اخيه_الجانيفريده بلحظه خوف خرجت بسرعههدي...
اقرأ المزيد
روايات رومانسية
منذ عام

رواية مواجهة القدر ترويض ملوك العشق الفصل الرابع عشر...

  رواية مواجهة القدر ترويض ملوك العشق الفصل الرابع عشر بقلم لادو غنيم#ترويض_ملوك_العشقطب ي...
اقرأ المزيد

رفيف قلبى 9 الفصل التاسع بقلم شروق الحاوي

 رفيف قلبى 9



رفيف جريت على حضنة وهمست فى ودنة: انا بحبك بحبك اوووي وبعدت بخجل لسة اسر هيقرب يحضنها لاقى بنت جريت على حضنة 

البنت: آسر حبيبى وحشتنى اوووى اتآخرت عليا كل دا لييية وحشتني ياحبيبى 


رفيف من كتر الصدمات اللى اتعرضتلها النهاردة  مبقتش قادرة تتحمل وفقدت وعيها ثريا بصراخ رفيييف


آسر زق البنت وجرى عليها وشالها ودخل بيها الڤيلا وبدأ يفوقها رفيف فاقت وحطت ايدها على رأسها بوجع 


آسر بلهفة: رفيف قلبى انتى كويسة 

رفيف فجاءة انتفضت من مكانها وقامت 


آسر بسرعة: حببتى اهدى انتى لسة تـعـ ... قاطعه صوت البنت 

البنت بخبث: آسر حبيبى هى مين دى وبتعمل اى فى بيتنا 


رفيف بغضب: انتى اللى مين ومالك ومال جوزى 


البنت بخبث: جوزك اى ياحببتى  دا خطيبى انا ومكتوب كتابنا كمان صح يآسوره


آسر بغضب: رواااان اخرسييييى انتى اى الللي جااابك هنا يلااا اخرجى بررة 


روان بحزن مصطنع: بتطردنى يآسر معقول نسيت حبنا طب وابنك اللى فى بطنى دا يعمل اى 


آسر بغضب ضربها بالقلم وقعها على الارض وشدها من شعرها لحد باب الڤيلا ولسة هيخرجها وقفة صوت رفيف


رفيف وهى بتقرب منه: استنى 

وقربت من روان ونزلت لمستواها: انتى حامل منه بجد 


آسر ضم حاجبية على بعض وبزهول  : رفيف انتى مصدقاها دى كذابة والله كذابة انا مقربتش منها ولا مرة انتى عارفة اللى كان بنا 


رفيف بحسرة: للاسف عارفة وعلشان انا عارفة فا انا مصدقاها 


آسر بنفى هز رأسه: لا انتى مش لازم تصدقيها والله العظيم كذابة صدقينى انا اكتشفت ان انا محبتش فى حياتى غيرك


رفيف: وانت عملتلى اى علشان اصدقك كنت بتعايرنى باأبويا اللى انت اصلا طلعت عايش بفلوسة وكل حاجه انت بتملكها ملكه يعنى من حقى انا عايزنى بقا اصدقك ليية وأصدق كمان إنك بتحبنى 


روان ابتسمت بخبث واتكلمت بإنكسار مزيف: انتى مصدقانى صح هتساعدينى اخد حق ابنى وهتخلى آسر يرجعلى انا بحبة وهو كمان بيحبنى وانتى عارفة انتى كنتى صحبتة وعارفة عنه كل حاجة صحيح انا عمرى ما شوفتك بس انتى مصدقانى وهتساعدينى صح 


رفيف بسخرية: وانتى مين علشان اصدقك 


كل دا ومحمد وثريا واقفين مفيش حد فيهم اتكلم وآسر مصدوم من كلامها وازاى هى بتفكر فية بالطريقة دى هو مكنش يقصد يعايرها بوالدها ابدا هى بس لما اعترفتله بحبها هو كان فى فترة صعبة ومكنش واثق فى حد وهى الوحيدة اللى كانت جمبة 


آسر بحزن: انا عارف ان انا غلطت لما خبيت عنك موضوع مامتك بس وحياتك عندى مكنتش اعرف اى حاجه عن فلوس باباكى ابدا والله العظيم معرف حاجه عن الموضوع دا انا كل اللى كنت أعرفة انا جدي اجبر مامتك تسيب باباكى بس مكنتش اعرف السبب صدقينى وروان انا هثبتلك إنها كذابة 


رفيف بتوجس: هتعمل اى 


قد يعجبك ايضا

فى مكان تانى اول مرة نروح 

كان قاعد بيصرخ من كمية العذ*اب اللى بيتعرضلة 

احمد بصراخ: ااااااه حرام عليكم ارحمونى  بقا ارحمونييى 


الحارس بضحك: للاسف انت متوصى عليك جامد 

وعلشان تحرم ترفع عينك على حاجة تخص آسر الجيار 


أحمد بخبث: طيب انا عندى ليك حل كويس اى رأيك تسبنى وانا هدفعلك ضعف اللى دفعهولك 


الحارس ضحك بشر: شكلك ناوى على موتك  ولسة بيمسك الكرباج 


احمد بسرعة: هديلك 100000 ودا مبلغ مش هين لو اشتغلت مع آسر بتاعك دا عمرك ما هتجمع المبلغ دا كلة 


الحارس بطمع: انت بتتكلم جدا ولا بتشتغلنى عارف لو كنت بتشتغلنى هعمل فيك اى 


احمد بسرعة: لا والله بس خرجنى وانا هديلك الفلوس وفكلى ايدى وانا هكتبلك الشيك دلوقتى 


الحارس بطمع فكة واخد منه الشيك وهرب أحمد 


عند رفيف 

آسر: انا متأكد انها كذابة و كمان....  قاطعتة رفيف


رفيف بجمود : انا مش عايزة اسمع حاجة خلاص انت مبقتش تهمنى 

آسر بحزن: بس انتى وعدتينى ان كل اللى هيحصل هنا فى الڤيلا  مش هيأثر على علاقتنا ببعض 

 لية بتخلفى بالوعد دا ولية بتعاقبينى على حاجه انتى كنتى عارفاها من البداية حتى من قبل متعترفيلى بحبك 

انتى كنتى عارفة كل حاجه عن روان من قبل ما أتجوزك 


رفيف بدموع وزعيق: ايوااا كنت عارفة وكنت بسمعك كل مرررة وانتى بتحكيلى عن حبك ليييها قلبييى كان بيتقطع وحتى يوم كتب الكتاب كنت بموت وانا شايفة فرحتك 

ولما هى خدعتك وخا*نتك مع صاحبك انا اللى وقفت جمبك واتحملت كل حاجه ولما اعترفتلك بحبى عملتى اييييى هاااا عايرتنى بأبويااااا ايوااا انا عارفة ومتأكدة ان هى كذابة بس اناااا موجوعه موجوعه اوووى مش قااادرة اتحمل كل الوجع دا لوحدى  


آسر مقدرش يمسك دموعه من الوجع اللى عاشتة رفيف قلبة وعيونة دمعت: اوعدك هعوضك عن كل حاجه حصلتلك كنت غبى لما رفضت حبك وهجبلك حقك من كل حد آذاكى 


رفيف انهارت من العياط ووقعدت على الارض 

آسر نزل لمستواها وشدها لحضنة ودموعه نازلة 


آسر بدموع: أنا اسف يارفيف قلبى سامحنى على غبائى وسابها وخرج وهو بيلوم نفسة على غبائة

 روان اول مخرج جريت وراه 


رفيف بصت لامها بمعنى انتى السبب فى كل اللى احنا فيه دا وخرجت رجعت لشقتها هى وآسر 

الوقت اتأخر وآسر لسة مرجعش رفيف كانت قلقانة جدا وماسكة الفون فى ايدها محتاره تكلمة ولا تعمل اى 

وفجاءة رن وكان رقم آسر 

رفيف بلهفة: الو آسر انت فين 

الشخص: انا مش آسر التليفون دا صاحبة فى مست......... 

رابط البارت ال10

تعليقات
تعليقات Bloggerتعليقات Disqus



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-