جديد
عالم الروايات
منذ عام

رواية ملك في قلب صعيدي الفصل الثاني بقلم مريم محمد

 رواية ملك في قلب صعيدي الفصل الثاني بقلم مريم محمد#ملك_في_قلب_صعيديبارت2فتح حازم باب غرفتها و ...
اقرأ المزيد
عالم الروايات
منذ عام

رواية ملك في قلب صعيدي بقلم مريم محمد

رواية ملك في قلب صعيدي بقلم مريم محمد الطبق مكسور عساف بغضب: يعني ايرد عليه: يعني بنتك مش ...
اقرأ المزيد
عالم الروايات
منذ عام

رواية جوازة مؤجلة بقلم دنيا ثروت

 اي الد'م اللي علي سريرك ده يابت انتي لسه بنت بنود اي الهباب دهريتال بصت علي الد'م: لا ياماما د...
اقرأ المزيد
عالم الروايات
منذ عام

رواية حواء بين سلاسل القدر الفصل الثاني بقلم لادو...

 رواية حواء بين سلاسل القدر الفصل الثاني بقلم لادو عنيم هتفَ بجديه"قبل ما أتفضل جوه فين ال...
اقرأ المزيد
عالم الروايات
منذ عام

رواية حواء بين سلاسل القدر الفصل الاول بقلم لادو عنيم

 حواء بين سلاسل القدر _ح_1#أديبة_الأحساس_العازف_لادو_غنيمـــــــــ🎸بدروب الحياة تفتح الأبواب.و...
اقرأ المزيد
بدون قسم
منذ عام

رواية امل الحياه

  رواية امل الحياه الفصل الرابع 4 بقلم يارا عبد العزيز الفصل الرابع عدا من قدام المطب...
اقرأ المزيد
بدون قسم
منذ عام

رواية جرح قلبي

  رواية جرح قلبي الفصل الاول 1 بقلم نور شريف يا عمي دي المره المليون اللي اتقدم فيها لنيره...
اقرأ المزيد
بدون قسم
منذ عام

رواية غرام وانتقام الفصل السادس 6 بقلم نور

  رواية غرام وانتقام -عدى ف ايه مالك-ماما غرام-ماتنطق ف ايه-ماما طردت غرام من البيتبصله بص...
اقرأ المزيد
روايات رومانسية
منذ عام

رواية اخيه الجاني الفصل السابع 7 بقلم دنيا ثروت

 رواية اخيه الجاني الفصل السابع 7 بقلم دنيا ثروت #اخيه_الجانيفريده بلحظه خوف خرجت بسرعههدي...
اقرأ المزيد
روايات رومانسية
منذ عام

رواية مواجهة القدر ترويض ملوك العشق الفصل الرابع عشر...

  رواية مواجهة القدر ترويض ملوك العشق الفصل الرابع عشر بقلم لادو غنيم#ترويض_ملوك_العشقطب ي...
اقرأ المزيد

رواية لين الصخر البارت الرابع _ الكاتبة جهاد موسي

البارت الرابع 
لين صخر 

لين طلعت الجناح وفضلت تدور على صخر ونزلت تحت لقت غرفه كبيره وبابها مفتوح فى اخر الممر اتجهت للغرفه والدموع اتجمعت فى عنيها لما لقت سهر بتحاول تقرب من صخر وتحضنه الدموع نزلت من عينيها كالشلال وجريت
صخر لما شافها رمى سهر على الارض بغضب كبير وجرى وراها طلع على الجناح ملقهاش نزل تحت جرى طلع الجنينه فضل يدور عليها لغيط ملقى حاجه على الارض بعيد عنه بكتير فضل يجرى على امل انه يلاقيها وصل عندها لقاها مغمى عليها ورجليها بتنزف د"م  والكلب مر"مى  على الارض مي"ت  
صخر بغضب وبصوت عالى / مراااااد 
جه مراد بسرعه الحرس بتاعه وفى ايده مسد"س  


صخر بغضب / اللى حصل 
مراد بتوتر / الهانم كانت بتجرى بسرعه جدا والكل"ب كان سايب ودى أوامرك لما لقاها بتجرى جرى عليها بس انا لحقته وضر"بته بالن"ار  قبل مايعملها حاجه وهى خافت لما خربشها واغمى عليها 
صخر شالها بسرعه ودخل القصر كانو كلهم واقفين وسهر الدموع فى عنيها 
ليلى وهيام بخوف،/ هى حصلها ايه 
صخر مردش عليهم وطلع الجناح نيمها بهدواء وجاب علبه الاسعافات وطهرلها الجرح وسبها نيمه وخرج 

كان عدى واقف بره بيدخن بغل جت سهر من وراه بخبث ومسكت ايده 
شد عدى ايده من ايدها بغضب وضر"بها بالقلم  بق"وه حتى نزفت مناخيرها د"م 
عدى بغضب / اياكى اشوف بتقربى منى تانى مش هرحمك يا سهر 
سهر بغل / انا مش عيزاك انا عايزه صخر يرجعلى تانى وعايزاك تساعدنى 
عدى بسخريه/ انسى صخر عمره مهيبصلك تانى بعد ماهربتى يوم فرحكوا عشان تروحى لحبيب القلب صخر من ساعتها بقى اسم على مسمى صخر حتى قلبه مبقاش معاكى 
سهر بدموع/ بس انا لسه بحبه 
عدى / سبيه فى حاله يا سهر عقله كله مع  مراته الجديده وشكله هيحبها 
وسابها عدى ومشى واقفه هتولع 
كل ده تحت أنظار ليلى اللى الدموع مغرقه وشها على عمايل اختها وحب طفولتها عدى 

رجع صخر بليل كانت لين لسه نايمه وصحيت على صوت حركته 
لين بتعب/ اللى حصل انا اخر  حاجه شوفتها لما الكل"ب كان... وسكتت وقعدت تعيط 
صخر بهدواء/ متخفيش مفيش حاجه حصلت هو جرح بسيط فى رجلك ويخف 
لين بكثوف / انا جعانه 
صخر بستغراب كثوفها / انا طلبت اكل من الدادا منى و .. لقى حد بيخبط كانت الداد 
اخد صخر الاكل وقفل الباب وحط الاكل على السرير وقوم لين قعدها على رجله وبدا يأكلها
لين / احم انا هعرف اكل لوحدى وبعدين انا مبحبش الاكل المسلوق
صخر مكنش بيرد عليها وبيأكلها 
لين /  خلاص شبعت  
شال صخر الاكل ونزل من غير ميتكلم 
قد يعجبك ايضا
لين قامت تأخذ شاور سريع وطلعت وطلعت كان صخر قاعد بيشتغل على الاب توب 
لين لبست بيجامه واسعه جدا باللون الرمادى فى بينك برموده وراحت على الكنبه عشان تنام 
صخر قام قفل الاب توب وراح شالها بهدواء نيمها على السرير وحضنها بتملك وكان نفسها فى وشه وهو بيستنشقه بحب 



تانى يوم فى جناح لين وصخر تحديدا صحى صخر قبل لين واخد شاور ولبس بدله باللون الرمادى و كان بيصفف شعره بهدواء 
صحيت لين بنشاط ووجهت كلامها لصخر 
لين / انا عايزه ارجع مدرستى تانى 
صخر ببرود / لا 
لين بدموع/ بس انا بقعد هنا لوحدى ومفيش حاجه اعملها 
صخر بتنهيده/ طيب قومى اجهزى هاخدك معايا الشركه 
لين بفرحه/ حاضر 
قامت لين لبست بنطلون بوى ابيض وتيشرت اوفر سايز بكم نفس اللون وفردت شعرها 
ونزلت مع صخر اللى كان قلبه مولع من الغيره وجمالها 
اتجهو للشركه ودخل صخر بهيبته وكبريائه المعتاد وهو ماسك ايد لين بقوه وكانوا الموظفين مستغربين وجود لين وجمالها 

دخل صخر المكتب ودخلت وراه السكرتيره 
السكرتيره / حضرتك فى اجتماع كمان خمس دقائق 
صخر /  شوفى عدى فين عشان يحضر الاجتماع 
عدى من وراه وهو بيبص للين بخبث / انا موجود من بدرى 
لين بزهق / انت هتروح فين وتسيبنى 
صخر بحده / مش هروح فى اجتماع هحضره بس وجاى بسرعه 
لين هزت رأسها بلا مبلاه 
حضر صخر الاجتماع وكانت لين هتم"وت من الزهق  لغيط مدخل عليها شخص بخبث وقفل الباب وراه 
لين بخوف / انت مين واللى مدخلك هنا وكملت بدموع من نظراته اطلع بره 
زين بخبث/ ايه الجمال ده بصراحه صخر عرف يختار وقرب منها كان بيمشى ايده على وشها بتوهان من جمالها وبعد مره واحده وفجأه _________________


تعليقات
تعليقات Bloggerتعليقات Disqus



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-