جديد
عالم الروايات
منذ عام

رواية ملك في قلب صعيدي الفصل الثاني بقلم مريم محمد

 رواية ملك في قلب صعيدي الفصل الثاني بقلم مريم محمد#ملك_في_قلب_صعيديبارت2فتح حازم باب غرفتها و ...
اقرأ المزيد
عالم الروايات
منذ عام

رواية ملك في قلب صعيدي بقلم مريم محمد

رواية ملك في قلب صعيدي بقلم مريم محمد الطبق مكسور عساف بغضب: يعني ايرد عليه: يعني بنتك مش ...
اقرأ المزيد
عالم الروايات
منذ عام

رواية جوازة مؤجلة بقلم دنيا ثروت

 اي الد'م اللي علي سريرك ده يابت انتي لسه بنت بنود اي الهباب دهريتال بصت علي الد'م: لا ياماما د...
اقرأ المزيد
عالم الروايات
منذ عام

رواية حواء بين سلاسل القدر الفصل الثاني بقلم لادو...

 رواية حواء بين سلاسل القدر الفصل الثاني بقلم لادو عنيم هتفَ بجديه"قبل ما أتفضل جوه فين ال...
اقرأ المزيد
عالم الروايات
منذ عام

رواية حواء بين سلاسل القدر الفصل الاول بقلم لادو عنيم

 حواء بين سلاسل القدر _ح_1#أديبة_الأحساس_العازف_لادو_غنيمـــــــــ🎸بدروب الحياة تفتح الأبواب.و...
اقرأ المزيد
بدون قسم
منذ عام

رواية امل الحياه

  رواية امل الحياه الفصل الرابع 4 بقلم يارا عبد العزيز الفصل الرابع عدا من قدام المطب...
اقرأ المزيد
بدون قسم
منذ عام

رواية جرح قلبي

  رواية جرح قلبي الفصل الاول 1 بقلم نور شريف يا عمي دي المره المليون اللي اتقدم فيها لنيره...
اقرأ المزيد
بدون قسم
منذ عام

رواية غرام وانتقام الفصل السادس 6 بقلم نور

  رواية غرام وانتقام -عدى ف ايه مالك-ماما غرام-ماتنطق ف ايه-ماما طردت غرام من البيتبصله بص...
اقرأ المزيد
روايات رومانسية
منذ عام

رواية اخيه الجاني الفصل السابع 7 بقلم دنيا ثروت

 رواية اخيه الجاني الفصل السابع 7 بقلم دنيا ثروت #اخيه_الجانيفريده بلحظه خوف خرجت بسرعههدي...
اقرأ المزيد
روايات رومانسية
منذ عام

رواية مواجهة القدر ترويض ملوك العشق الفصل الرابع عشر...

  رواية مواجهة القدر ترويض ملوك العشق الفصل الرابع عشر بقلم لادو غنيم#ترويض_ملوك_العشقطب ي...
اقرأ المزيد

علاقة ‏محرمة ‏الفصل ‏الرابع ‏الجزء ‏٢

الفصل الرابع الجزء ٢❤️👍❤️👍4..#علاقه_محرمه
والام فتحت باب اوضه النوم ودخلت وقالت ايه ده يا نهار اسود ومنيل ايه اللى انا شيفاه ده خطيب بنتى وهيبقى جوزها بكره وفى أحضان بنتى المتجوزه يادى المصيبه السوده وفضلت تضرب محمد ع وشه بالقلم وقالت كله منك يا وسخ ضحكت ع عقل بنتى وخربت 

بيت بناتى وقربت من ولاء وقالت لها استرى نفسك يا هانم انا مش طايقه اشوفك بالمنظر ده يا زباله يا حقيره انتى مش بنتى ولا اعرفك انا متبريه منك ليوم الدين كسرتى قلبى ووجعتينى


محمد : ابوس ايدك يا حماتى بلاش دعاء تعرف حاجه انا بحبها
الام : هههههههه هههههههه بتحبها لا مسكين وصعبت عليه
محمد : اه بحبها والله انا مضحكتش ع عقل ولاء ولا غصبتها ع حاجه هى اللى ….؟!
الام : اللى ايه ؟
محمد : خلتنى افكر فيها والشيطان ضحك ع عقلى


الام : الشيطان ضحك ع ايه انت الشيطان نفسه
محمد : صدقينى يا ماما
الام : بلاش الكلمه دى انت مش ابنى انا ابنى اشرف منك ههههه سامعه يا ست ولاء الاستاذ بيحب دعاء وكمان انتى ضحكتى ع عقله ما تردى ولا خرستى خلاص ؟؟
ولاء بكل خبث رقعت ضحكه طويله عريضه وقالت ههههه مش جيباه من بره ولا تحبى افكرك ؟


الام : تفكرينى بأيه ؟!
ولاء : فاكره لما بابا تعب وانا كنت صغيره فاكره ولا افكرك
الام : فاكره ايه فكرينى يا بنت بطنى
ولاء : بس كده من عنيه راحت ولاء فتحت الدولاب وطلعت منه سلسله مفاتيح فضه وكانت قديمه اوى وشكلها واضح حتى موضتها قديمه وقالت شوفى كده الميدليه دى بصى كويس مش بتفكرك بحاجه
الام : هه ارتبكت اوى وبان ع وشها الزعر وقالت معرفهاش ولا عمرى شوفتها واسكتى خالص


ولاء : مسكت ايد امها وقالت لا افتكرى وبصى فى وشى اوى انا زيك بالظبط لسه مفتكرتيش ؟؟ خلاص هقولك دى ميدليه عمى اللى مات مسموم فكراه بقلم كوكى سامح
الام : اسكتى بقولك اسكتى
قد يعجبك ايضا
ولاء : لاء مش هسكت ههه خايفه اوى كده طيب محمد بقى مش غريب وهيتجوز دعاء وكمان علاقته مش هتتغير معايا وانتى هتبقى عارفه وكمان اى ميعاد ما بنا مش هخبيه عليكى يا ماما يا ست الكل يا بريئه


الام انهارت وقربت من ولاء وضربتها بالقلم وقالت اخرسى انتى مش بنتى انتى شيطان
ولاء : شيطان زيك
الام : اسكتى بقولك اسكتى
محمد : هو فى ايه ارجوكى يا حماتى لازم الفرح يتم
ولاء : أمشى انت يا محمد دلوقتى وبكره فرحك


الام : يمشى فين وانا بقولك الفرح مش هيتم دعاء انضف منك وانا مش هخليها تتجوز الوسخ ده
ولاء : ماما سبيه يمشى
محمد : لابس هدومه وجرى ومشى وكان انسان جبان سبهم ومشى بقلم كوكى سامح
ولاء : اهو العزول مشى تحبى نتكلم اه صحيح واحكيلك قصه الميداليه ولا ايه
الام : هو انت فاكره نفسك هتمسكى عليه ذله يا بنت بطنى ده انا اموتك بأيدى ولا انك تتحكمى فيه فاهمه


ولاء همست بصوتها ودموعها نازله وقالت فاكره لما كان عندى 13 سنه واخواتى كانوا صغيرين انا اللى كنت أدرك فيهم كل حاجه كله متخزن يا ست الكل بابا كان تعبان ورقد فالفراش ومبقاش يتحرك وانتى يا عينى عليكى كنتى لسه صغيره وفى عز شبابك وكمان بتخدمى راجل مريض وكمان اكبر منك ب 20 سنه والحمد لله أنه خلفنا مش ده كلامك بابا تعب فى وقتها اوى وكان عمى بيجى عندنا كتير وكان من سنك وفى يوم سمعته بيقولك انتى صغيره ع الهم ده انتى حلوه وجميله ازاى عايشه كده وطبعا انا فى وقته مفهمتش بس عقلى خزن عارفه بس فهمت ايه دلوقت أنه وسخ زى محمد بالظبط ويمكن اوسخ منه كمان لما يعمل علاقه مع مرات اخوه المريض تحبى اكمل


الام بصوت ضعيف لا متكمليش بس انا كنت صغيره وغلط وربتكم احسن تربيه وعشت عليكم وع ذكرى ابوكم بقيه عمرى
ولاء ردت وقالت اه بعد ايه بعد ما قتلتيه …

تعليقات
تعليقات Bloggerتعليقات Disqus



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-