جديد
عالم الروايات
منذ عام

رواية ملك في قلب صعيدي الفصل الثاني بقلم مريم محمد

 رواية ملك في قلب صعيدي الفصل الثاني بقلم مريم محمد#ملك_في_قلب_صعيديبارت2فتح حازم باب غرفتها و ...
اقرأ المزيد
عالم الروايات
منذ عام

رواية ملك في قلب صعيدي بقلم مريم محمد

رواية ملك في قلب صعيدي بقلم مريم محمد الطبق مكسور عساف بغضب: يعني ايرد عليه: يعني بنتك مش ...
اقرأ المزيد
عالم الروايات
منذ عام

رواية جوازة مؤجلة بقلم دنيا ثروت

 اي الد'م اللي علي سريرك ده يابت انتي لسه بنت بنود اي الهباب دهريتال بصت علي الد'م: لا ياماما د...
اقرأ المزيد
عالم الروايات
منذ عام

رواية حواء بين سلاسل القدر الفصل الثاني بقلم لادو...

 رواية حواء بين سلاسل القدر الفصل الثاني بقلم لادو عنيم هتفَ بجديه"قبل ما أتفضل جوه فين ال...
اقرأ المزيد
عالم الروايات
منذ عام

رواية حواء بين سلاسل القدر الفصل الاول بقلم لادو عنيم

 حواء بين سلاسل القدر _ح_1#أديبة_الأحساس_العازف_لادو_غنيمـــــــــ🎸بدروب الحياة تفتح الأبواب.و...
اقرأ المزيد
بدون قسم
منذ عام

رواية امل الحياه

  رواية امل الحياه الفصل الرابع 4 بقلم يارا عبد العزيز الفصل الرابع عدا من قدام المطب...
اقرأ المزيد
بدون قسم
منذ عام

رواية جرح قلبي

  رواية جرح قلبي الفصل الاول 1 بقلم نور شريف يا عمي دي المره المليون اللي اتقدم فيها لنيره...
اقرأ المزيد
بدون قسم
منذ عام

رواية غرام وانتقام الفصل السادس 6 بقلم نور

  رواية غرام وانتقام -عدى ف ايه مالك-ماما غرام-ماتنطق ف ايه-ماما طردت غرام من البيتبصله بص...
اقرأ المزيد
روايات رومانسية
منذ عام

رواية اخيه الجاني الفصل السابع 7 بقلم دنيا ثروت

 رواية اخيه الجاني الفصل السابع 7 بقلم دنيا ثروت #اخيه_الجانيفريده بلحظه خوف خرجت بسرعههدي...
اقرأ المزيد
روايات رومانسية
منذ عام

رواية مواجهة القدر ترويض ملوك العشق الفصل الرابع عشر...

  رواية مواجهة القدر ترويض ملوك العشق الفصل الرابع عشر بقلم لادو غنيم#ترويض_ملوك_العشقطب ي...
اقرأ المزيد

علاقه ‏ممنوعه ‏روايه ‏بقلم ‏كوكي ‏سامح ‏الفصل ‏الثامن

ج. 8....
#علاقه_ممنوعه

.. وقالت الحقنى يا احمد انت هتسبنى لوحدى فاطمه ادتنى حقنه وانا حاسه ان روحى بتروح منى 🥺
.. زى ما قولتلك لو حد من أهلها جه الصبح قولى روحنا نقضى شهر العسل
.. احمد انت هتسبنى لوحدى الحقنى خلى الرجاله دول يسيبوا ايدى 
احمد خرج وقفل الباب وراه ومعاه الاتنين رجاله 
فاطمه.. متخافيش يا هانم دلوقتى هتنامى وتبقى كويسه 
وعائشه قامت واقفت وقالت انا هموتك تعالى يا احمد الكلب وجريت على الباب علشان تفتحه ووقعت على الأرض 
.. تليفون فاطمه رن كنسلت وخرجت وقالت خير الهانم الكبيره عاوزه ايه وخرجت ونزلت تحت واول لما نزلت 
.. بقولك يا فاطمه 
.. نعم يا هانم 
.. ايه اللى حصل 

.. مفيش يا هانم اول ما خدت الحقنه واستاذ احمد خرج هى قامت وحاولت تخرج من الاوضه بس مفعول المنوم كان مشى فى جسمها ونامت خلاص
احمد.. اوك جهزيها لأن مفيش وقت قدمنا خلاص ساعتين والشمس هتطلع وانا مش عاوز حد يشوفنا 
.. حاضر يا استاذ احمد 
.. هى قدامها قد ايه وتفوق
.. اربع خمس ساعات واكتر علشان انا اديتها جرعه منوم كبيره بس مش هضرها يا استاذ احمد 
.. طيب يلا اطلعى جهزيها وانا هجهز الشنط والعربيه بس انجزى

الام.. بسرررعه يا فاطمه علشان انتى عارفه الناس الفلاحين بيصحوا بدرى وكمان أهلها اكيد هيجوا الصباحيه 
.. حاضر يا هانم انا طالعه 
.. وفعلا طلعت تجهز عائشه علشان ياخدوها احمد وامه 
احمد.. ماما انا هطلع اجهز نفسى وياريت حضرتك كمان تجهزى
الام.. حاضر يا حبيبى 
احمد.. انا خايف لا حد يشوفنا 
الام.. ما اللى يشوف يشوف انت هتجننى ليه 😁
دى مراتك هو انا كنت ارضى اجوزك بنت فقيره زى دى مش من مستوانا 
احمد.. مش عارف بقى. بس انا معاكى للأخر
الام.. طول ما انت ورايا هتكسب وبعدين دى حته بنت طماعه ومكناتش تحلم بواحد زيك كل همها الفلوس وبس؟ 
احمد.. انا طالع اجيب الشنط 
الام.. وانا كمان 

احمد قال بصوت عالى وهو بينادى وبيقول يا عم سالم عم سالم 
سالم جه يجرى وقال نعم يا بيه 
احمد.. جهز العربيه 
سالم السواق.. حاضر يا بيه طيران 
.. وخرج يجهز العربيه والام واحمد طلعوا يجهزوا شنطهم وفاطمه بتجهز عائشه 
.. بعد ربع ساعه
الام فتحت باب الاوضه وكانت عائشه جاهزه وطلبت من الاتنين الرجاله وكانوا بادى جارد يشيلوها وينزلوها العربيه 
.. وفعلا خدوها ونزلوها العربيه وهى مش حاسه بحاجه خالص
الام فتحت باب الاوضه على أحمد وقالت انت بتعمل ايه
.. بكلم سوسن فيديو دى بتسلم عليكى

.. يلا مش وقته عائشه فى العربيه اخلص يا احمد
.. حاضر
.. وقام وخد شنطته ونزل معاها لحد العربيه
سالم السواق.. على فين يا احمد بيه
.. اطلع على الشاليه اللى فى الطريق الصحرواى
الام.. المهم بسرررعه عاوزين نختفى من هنا فى خلال ربع ساعه
سالم السواق.. يا هانم ربع ساعه بس ده لسه الطريق طويل ده ساعتين واكتر
احمد.. مش قصدها يا سالم قصدها تطلع من البلد أنجز يعنى
سالم.. حاضر
فاطمه.. احمد بيه لحظه وانا مش هروح معاكم
.. اكيد بس مش دلوقتى انا هبعتلك السواق ياخدك وزى ما فهمتك لما أهلها يجوا قولى. 
.. عارفه هقول انكم بتقضوا شهر العسل
الام.. اطلع يا سالم

.. وفعلا سالم طلع بيهم وعائشه فى دنيا تانيه
.. بعد مرور 3 ساعات 
الام.. يلا يا ابوعيشه انا جهزت الصباحيه 
الاب.. عملتى الفطير يا وليه 
قد يعجبك ايضا
الام.. ايوه يا اخويا احلى فطير لعيشه اللى مشرفه ابوها 
الاب.. والقشطه يا وليه والعسل اكمنى الناس دول مش زينا ميفهموش فالحاجات دى
الام.. قشطه وعسسل بس قول حمام وبط وز لأجمل عروسه 😍 
الاب.. اسكتى يا وليه دى انا كنت شايل هم اليوم ده
الام.. الحمد لله البت اتسترت 
الاب.. هى اتسترت وبس يا وليه😌 ده كاتبلى شيك بنص مليون جنيه مهرها
الام.. يالهوى بالى ومتقوليش يا راجل
الاب.. دى حماة بنتك الهانم أمه 

الام.. مالها 
الاب.. وانا واقف مستنى منديل البت عيشه جت وقالت ده هديه من العريس لبنتك ودى اصول عندنا 
الام.. يا حلاوه يا ولاد يمكن دى عوايدهم المهم اننا سترنا البت وهتعيش فى هنا وفى ڤيلا محدش يحلم بيها 
الاب.. يلا يا عيال علشان نروح نصبح على العروسه. 😍
سالم السواق.. خلاص وصلنا يا بيه أركن هنا 
احمد.. تعالى شيل معايا الاول 
وفعلا سالم السواق دخل عائشه الشاليه وراح يركن العربيه 
الام.. الحمد لله أخيراً هرتاح 
احمد.. والله عندك حق المهم اننا وصلنا هنا وهنعرف نتحرك كويس 
الام.. انا هطلع اغير هدومى 
احمد.. طيب وعائشه 

الام.. لما تصحها هتصرف وابعت هات الممرضه فاطمه 
سالم السواق.. ركنت يا بيه 
احمد.. انا عاوزك تروح تجيب فاطمه 
سالم.. حاضر يا بيه بس بعد ما ركنت العربيه 😁
احمد.. روح واخلص
.. وبعد ما سالم السواق خرج دخل على عائشه الاوضه وكانت نايمه 
الام.. دخلت اوضتها تغير هدومها 
.. فى البلد.. 
فاطمه.. ايه اللمه دى 
عبده الطباخ.. معرفش
.. ودخل جاد البواب وقال اهل العروسه بره 
فاطمه.. عروسه اه اه 
جاد البواب.. ايوه يا فاطمه دول جايبين صباحيه العروسه.. 
فاطمه.. اه طيب خليهم يدخلوا 

لولولولولى لولولولولى يا عيشه يا بت يا عيشه يا عروسه 
فاطمه.. اتفضلوا اتفضلوا
الاب.. ازيك يا بنتى امال فين العرايس 
الام.. فين عيشه انا طالعه ليها 
سعيده دخلت وشايله سبت وبتقول لولولولولى لولولولولى مبروك يا عيشه 
ا لام.. تعالى يا بت سعيده عقبالك يا اختى 
سعيده.. مبروك يا عمه عقبال ذريتها
الاب.. فين العرايس 
فاطمه.. اقعدوا الأول وقالت عم عبده هات عصير لضيوفنا
الام.. بقولك فين العرايس وفين الهانم 
سعيده.. تعالى يا عمه نطلع لها 

.. وفعلا مسكت ايدها وجت تطلع 
فاطمه.. انتوا رايحين فين أحمد بيه خد العروسه وسافروا يقضوا شهر العسل 
الام.. بتقولى ايه؟ 
=فى الشاليه 

.. كانت عائشه بتنازع لما فاقت وقالت اه اه انا مش قادره أقف ولا أسند طولى يما يما اه
يا فاطمه فتحت عينها واستوعبت وبصت فى الاوضه وقالت ايه ده انا فين. ؟! 
احمد.. انا هقولك..

تعليقات
تعليقات Bloggerتعليقات Disqus



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-