جديد
عالم الروايات
منذ عام

رواية ملك في قلب صعيدي الفصل الثاني بقلم مريم محمد

 رواية ملك في قلب صعيدي الفصل الثاني بقلم مريم محمد#ملك_في_قلب_صعيديبارت2فتح حازم باب غرفتها و ...
اقرأ المزيد
عالم الروايات
منذ عام

رواية ملك في قلب صعيدي بقلم مريم محمد

رواية ملك في قلب صعيدي بقلم مريم محمد الطبق مكسور عساف بغضب: يعني ايرد عليه: يعني بنتك مش ...
اقرأ المزيد
عالم الروايات
منذ عام

رواية جوازة مؤجلة بقلم دنيا ثروت

 اي الد'م اللي علي سريرك ده يابت انتي لسه بنت بنود اي الهباب دهريتال بصت علي الد'م: لا ياماما د...
اقرأ المزيد
عالم الروايات
منذ عام

رواية حواء بين سلاسل القدر الفصل الثاني بقلم لادو...

 رواية حواء بين سلاسل القدر الفصل الثاني بقلم لادو عنيم هتفَ بجديه"قبل ما أتفضل جوه فين ال...
اقرأ المزيد
عالم الروايات
منذ عام

رواية حواء بين سلاسل القدر الفصل الاول بقلم لادو عنيم

 حواء بين سلاسل القدر _ح_1#أديبة_الأحساس_العازف_لادو_غنيمـــــــــ🎸بدروب الحياة تفتح الأبواب.و...
اقرأ المزيد
بدون قسم
منذ عام

رواية امل الحياه

  رواية امل الحياه الفصل الرابع 4 بقلم يارا عبد العزيز الفصل الرابع عدا من قدام المطب...
اقرأ المزيد
بدون قسم
منذ عام

رواية جرح قلبي

  رواية جرح قلبي الفصل الاول 1 بقلم نور شريف يا عمي دي المره المليون اللي اتقدم فيها لنيره...
اقرأ المزيد
بدون قسم
منذ عام

رواية غرام وانتقام الفصل السادس 6 بقلم نور

  رواية غرام وانتقام -عدى ف ايه مالك-ماما غرام-ماتنطق ف ايه-ماما طردت غرام من البيتبصله بص...
اقرأ المزيد
روايات رومانسية
منذ عام

رواية اخيه الجاني الفصل السابع 7 بقلم دنيا ثروت

 رواية اخيه الجاني الفصل السابع 7 بقلم دنيا ثروت #اخيه_الجانيفريده بلحظه خوف خرجت بسرعههدي...
اقرأ المزيد
روايات رومانسية
منذ عام

رواية مواجهة القدر ترويض ملوك العشق الفصل الرابع عشر...

  رواية مواجهة القدر ترويض ملوك العشق الفصل الرابع عشر بقلم لادو غنيم#ترويض_ملوك_العشقطب ي...
اقرأ المزيد

زوجي ‏والسكرتيره ‏روايه ‏بقلم ‏دوداا ‏حوده ‏الفصل ‏الثالث


#زوجي والسكرتيره 
#الحلقه الثالثه
#دوداا حوده 

ونزل شادي اسف اتاخرت
دعاء ابدا خالص
شادي كنتي بتكلمي مين 
دعاء ده بابا لاني اتاخرت 
شادي تمام يلا هروحك واروح عالطول 
دعاء ينهار ابيض الساعه١١تصدق الوقت جري اوي معاك 
شادي اه ووصلها للبيت لو عايزه تخدي اجازه بكره معنديش مانع انا اخرتك اوي انهارده واكيد بابا مس هيسكت
دعاء اجازه انا بقيت بحب الشغل اوي ومقدرش اخد اجازه 
شادي بصراحه انا كمان مش بقيت اقدر استغني عنك في الشغل خالص 
دعاء تصبح علي خير ممكن اطلب منك طلب
شادي اكيد 

دعاء تروح تنام عالطول وياريت متشربش سجاير او قهوه خلاص انهارده 
شادي حاضر تصبحي علي خير
دعاء وانت من اهله 
ومشي شادي ولما روح البيت فضل يرن علي شيماء مش بترد عليه رن علي مامتها 
شادي ابو ازيك يا ماما عامله اي
ام شيماء الحمد لله يا حبيبي انت اخبارك ايه
شادي تمام هي شيماء نامت 
ام شيماء لا قاعده ثواني خدها اهي
شيماء الو 
شادي معلش كان موبيلي نسيته في الشركه ولسه راجع جايبه
شيماء براحتك انا كلمتك في حاجه 
شادي جايه امتي 
شيماء مش عارفه ماما تعبانه وانا همشي لما تكون تمام تصبح علي خير لاني عايزه انام
شادي الو الو كده ياشيماء ماشي براحتك بتقفلي السكه في وشي
شويه وتيجي رساله من دعاء
دعاء انت لسه صاحي
شادي ايوه لسه داخل البيت
دعاء معرفتش انام الا لما اطمن عليك
شادي وانتي اخبارك اي

دعاء بابا زعلقي شويه عالتاخير بس عدت
شادي انا اسف بجد
دعاء عالشانك انا يحصلي اي شي بس اشوف دائما الابتسامه في وشك
شادي سكت شويه 
دعاء انا اسفه مش عارفه اي اللي بقوله ده
شادي اسفه على اي شكرا ليكي عالاهتمام ده
دعاء ارن عليك اصحيك الصبح لان عارفه أن شيماء مش موجوده 
شادي ياريت لان شكل كده هتروح عليا نومه 
دعاء تصبح علي خير
شادي وانتي من اهله 
قد يعجبك ايضا
وتاني يوم رنت دعاء صباحك زي الفل يلا عالشان متتاخرش انا هجيب فطار وانا جايه عالشان نفطر سوا 
وراحوا الشغل 
دعاء انا كنت عايزه اروح ازور مامت شيماء 
شادي ومالو انا كمان لازم اروح ليها 
دعاء خلاص هكلمها وبعد الشغل نروح سوا
شادي ماشي
وكلمت شيماء ازيك يا شوشو
شيماء الحمد لله يا حبيبتي انتي عامله اي
دعاء بخير انا عرفت أن مامتك تعبانه ينفع اجي ازورها انهارده 
شيماء ينهار ابيض ده بيتك يا حبيبتي تنوري في اي وقت
دعاء تمام انا مش عارفه البيت ينفع اجي مع شادي
شيماء هو شادي جاي 
دعاء انا كلمته والله وقولته كان بيقول عالشان الشغل بس اكيد هيجي 
شيماء الشغل طيب ماشي
ونزلو رواحو سوا 

شادي انا هركن عند سوبر ماركت اجيب سجائر عايزه حاجه 
دعاء لا مافيش سجائر خد بالك شويه من صحتك انت بتشرب سجائر كتير اوي 
شادي مش هعرف أبطالها 
دعاء انا قولت خفها مش بطلها وصلوا لبيت وفتحت شيماء 
شيماء اي ده انتي قلعتي الحجاب
دعاء ايوه بقالي فتره 
شيماء ده ليه 
دعاء حباه اللبسه علي اقتناع
وبعدها الف سلامه عليكي يا طنطت 
وشادي قاعد ساكت مش بيتكلم شايف شيماء اللي قاعده لابساه عبايه ومن غير مكيب وشكلها بقي اكبر من سنها في اي دي شيماء حبيبتي هي عامله ليه كده ليه يا شيماء مش بقيتي وخده بالك من نفسك
دعاء انا لازم امشي
شادي استني هوصلك
مامت شيماء لا ثواني عايزك يا شادي 
ونزلت دعاء وهي مخنوقه 
وشادي قاعد مخنوق لانه كان عايز يوصلها نعم يا طنط 
مامت شيماء قومي البسي ياشيماء 

شادي ليه يا ماما متخليها لحد ما تبقي كويسه
مامت شيماء انا بقيت كويسه الحمد لله ولازم تروح بيتها بقي يابني عالشان تشوف طلباتك ودخلت مامت شيماء الاوضه مامت شيماء خدي بالك من صحبتك دي
شيماء ليه بتقولي كده ياماما دي كويسه جدا
مامت شيماء نظرتها مش مريحاني لجوزها
شادي قاعد برا بعت رساله لدعاء روحتي
دعاء اه وياريتني ما روحت 
شادي خير في اي 

زميل بابا هنا وبيتكلم مع بابا عايز يخطبني لابنه

تعليقات
تعليقات Bloggerتعليقات Disqus



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-